۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۴۲۷۷۱۶
مدیر کل روابط عمومی آستان قدس:

برای محرومیت زدایی باید جشن های تشریفاتی به عید مستضعفان تبدیل شود

مدیر کل روابط عمومی آستان قدس با بیان این که ما باید به تأکید رهبر معظم انقلاب به محرومیت زدایی پاسخگو باشیم، گفت: آسیب های جامعه تنها با ظرفیت آستان قدس رضوی برطرف نمی شود و همه باید همت داشته و جشن های تشریفاتی باید به عید مستضعفین تبدیل شوند.
آستان قدس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، همزمان با ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان همایش اهل بیت(ع)، جوانان و نهضت محرومین، شب گذشته در تالار قدس کتابخانه مرکزی حرم رضوی، به همت مؤسسه جوانان آستان قدس رضوی برگزار شد.


در این مراسم نمایندگانی از تشکل های فرهنگی و اجتماعی از افغانستان، عراق، نیجریه و بحرین، خانواده های شهدای مدافع حرم و تشکل های فعال در حوزه جهادی(فرهنگی و اجتماعی) حضور داشتند.


محمد امین توکلی زاده، مدیر کل روابط عمومی آستان قدس در این مراسم با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی به تولیت آستان قدس رضوی، اظهار کرد: مخاطب حکم رهبر معظم انقلاب تنها تولیت آستان قدس نیست بلکه همه مردم هستند.


وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب به خدمت رسانی و محرومیت زادیی گفت: در حکم رهبر معظم انقلاب  به تولیت ایستان قدس رضوی 4 بار به خدمت رسانی و محرومیت زادیی تأکید داشته است.


توکلی زاده افزود: ما بسیج مستضعفین و نیمه شیعبان نیز عید مستضعفین داشتیم که به اعیاد تشریفاتی تبدیل شده است، ادبیات مسؤولان کشور تغییر کرده و ارزش خدمت رسانی کاهش یافته است، برخی نسبت به خدمت رسانی به مردم کوتاهی می کنند.


مدیر کل روابط عمومی آستان قدس شورش های اجتماعی و اشاعه فقر و محرومیت در جامعه را از اهداف دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی بیان و ابراز کرد: دشمن وقتی در میدان نبرد حریف جمهوری اسلامی ایران نیست به روش های دیگر متوسل می شود بنابراین باید حکم رهبر معظم انقلاب از ابعاد مختلف بررسی شود و هوشیار بود.


وی خاطرنشان کرد: دشمن با تهاجم فرهنگی سبک زندگی مردم را مورد هدف قرار داده است و غفلت از محرومین را ترویج داده و نیز به نام عدالت خواهی در برابر در برابر انقلاب می ایستند.


توکلی زاده با بیان این که ما باید به تأکید رهبر معظم انقلاب به محرومیت زدایی پاسخگو باشیم، گفت: اگر فقط متکی به مسؤولان برای نجات انقلاب باشیم، انقلاب نابود می شود بلکه باید هر شخصی سرباز رهبر و انقلاب باشد تا انقلاب پاینده بماند.


مدیر کل روابط عمومی آستان قدس افزود: برای حفظ انقلاب راهی بجز انقلاب نیست و آسیب هایی که برای نظام به جود می آید تنها با دید انقلابی و جهادی قابل رفع است.


وی خاطرنشان کرد: توطئه های دشمن اگر مدیریت نشود، آسیب به جمهوری اسلامی وارد می شود و تنها با ظرفیت آستان قدس رضوی برطرف نمی شود و همه باید همت داشته و جشن های تشریفاتی باید به عید مستضعفین تبدیل شوند./202/1310/ب1

ارسال نظرات