۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷
کد خبر: ۴۲۷۷۱۰
معاون برنامه ریزی شورای زنان:

کمال خانواده در معنویت زن و مادر است

معاون برنامه ریزی شورای زنان گفت: دور شدن از معنویت سبب کاهش عزت نفس زنان است در صورتیکه زن با رویکرد معنوی می‌تواند خود، خانواده و اجتماع را به کمال برساند.
حسینی مجرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، اکرم حسینی مجرد معاون برنامه ریزی شورای زنان، شامگاه چهارشنبه 29 اردیبهشت در نشست تخصصی جایگاه زن در قرآن و بازخوانی آن در عصر حاضر که در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد، گفت: امروز استکبار جهانی تمام تلاش خود را بکار گرفته تا انسان‌ها را از خدا بریده و به سوی مادیات سوق دهد.

 

وی افزود: بشر امروز با غفلت از معنویت و تکامل انسانی سیر باطل و قههرایی را طی می‌کند که بیشترین آسیب آن نصیب زنان است.

 

حسینی مجرد ادامه داد: با وجود این آسیب‌ها تشنگی زنان به سوی معنویت و خداجویی بیش از مردان است چرا که آنان مدیریت نهاد مقدس خانواده را بر عهده دارند.

 

معاون برنامه‌ریزی شورای زنان ضمن بیان اینکه معنویت و اعتقادات اسلامی نقش مهمی در تقویت بنیاد خانواده دارد، عنوان کرد: اعتقاد به اصول دین از سوی زنان در تربیت خانواده و معنویت آن تاثیر دارد چرا که آنان اینگونه نورانیت خاصی در وجود خود به دست آورده و با آن نور دیگران را هدایت می کنند.

 

وی در ادامه اظهار داشت: خاستگاه نورانیت انسان در پرستش خداوند و فطرت پاک است هر چه زنان موحدتر و پاک‌تر باشند نورانیت آنها بیشتر شده و اثرگذاریشان نسبت به دیگران نیز بیشتر خواهد شد.

 

حسینی مجرد گفت: پاکی و معنویت سرمایه مورد نیاز زن برای مدیریت و هدایت خانواده و جامعه به سوی کمالات است.

 

معاون برنامه‌ریزی شورای زنان در پایان خاطرنشان کرد: دور شدن از معنویت سبب کاهش عزت نفس زنان است در صورتیکه زن با رویکرد معنوی می‌تواند خود، خانواده و اجتماع را به کمال برساند./202/807/ب1

ارسال نظرات