۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۴
کد خبر: ۴۲۷۵۸۴

انتشار راهنمای تسهیم ماه مبارک رمضان با غیرمسلمانان در آمریکا

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی در آستانه ماه مبارک رمضان راهنمایی را منتشر کرد که در آن راهکارهایی برای تسهیم ماه مبارک رمضان با غیرمسلمانان و گسترش شناخت و روابط متقابل میان پیروان ادیان در این ماه مطرح شده است.
رمضان

به گزارش خبرگزاری رسا، پیشنهاداتی برای نحوه برگزاری ضیافت‌های افطار، دعوت از مردم و رسانه‌ها، موضوعاتی برای گفت‌وگو در گردهمایی‌ها، چاپ قرآن کریم و بروشورها و جزوه‌هایی برای اهدا به میهمانان برای معرفی بهتر قرآن و اسلام و همچنین پاسخ‌های درست به سوالاتی که عموماً غیرمسلمانان در مورد اسلام و مسلمانان دارند، در این راهنما مطرح شده است.

 

این راهنما مسلمانان را ترغیب می‌کند که با استفاده از فرصت ماه مبارک رمضان روابط خود را با همسایگان خود از هر دین و نژادی که هستند، گسترش دهند.

 

شورای روابط اسلامی ـ آمریکایی که بزرگترین سازمان حامی حقوق مسلمانان در آمریکا است، امسال برای چندمین سال پیاپی با انتشار راهنمای به اشتراک گذاشتن رمضان، مسلمانان را به گسترش روابط دوستانه با همسایگان و همشهریان دعوت می‌کند تا ضمن تلاش برای از بین بردن تصورات نادرست، آموزه‌های رمضان به صورت عملی به اجرا گذاشته شود.

 

حدود ۷ میلیون مسلمان در آمریکا زندگی می‌کنند که قومیت‌ها و نژادهای مختلفی دارند. اسلام سریع‌ترین دین در حال رشد در آمریکا و جهان است.

 

بیش از ۲۰۰۰ مسجد، مدرسه اسلامی و مرکز اسلامی در آمریکا وجود دارد و مسلمانان در همه عرصه‌ها در حال فعالیت هستند./982/ب102/د

منبع: ايكنا

ارسال نظرات