۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۲۷۲۶۶
منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان:

ضرورت تشکیل اتاق فکر برای ایجاد تحول فرهنگی در استان

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم ساماندهی فعالیت فعالان فرهنگی استان، گفت: اتاق فکر با هدف ایجاد تحول فرهنگی در استان با حضور نیروهای خودجوش مردمی و فعالان فرهنگی تشکیل می شود.
حجت الاسلام محمود محمدی عراقی

حجت الاسلام والمسلمین محمود محمدی عراقی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمانشاه، ابراز داشت: نیروهای فرهنگی استان باید ساماندهی شوند زیرا فعالان فرهنگی کرمانشاه فراوان هستند اما مورد بی توجهی مسؤولان قرار گرفته و گوشه گیر شده اند.

 

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: عده ای از نیروهای ارزشی و فعالان فرهنگی استان برنامه های کوچک فرهنگی را به انجام می رسانند که به دلیل کمبود امکانات و حمایت های لازم اثرگذاری کمی دارند.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام یادآور شد: خوشبختانه تعدادی از نیروهای فرهنگی که اغلب به صورت خودجوش شکل گرفته و مردمی اداره می شوند فعالیت های ارزشمندی در سطح جامعه به انجام می رسانند که قابل تقدیر است.

 

حجت الاسلام والملسمین محمدی عراقی اظهار داشت: بسیاری از موسسات و کانون های فرهنگی استان از پتانسیل بالایی برخوردار هستند و قاریان و حافظان قرآن کریم در این پایگاه ها فعالیت می کنند اما متاسفانه مورد بی مهری و بی توجهی قرار دارند.

 

وی در ادامه از تشکیل و راه اندازی اتاق فکر در استان خبر داد و افزود: این اتاق فکر در راستای ایجاد تحول فرهنگی در استان با حضور نیروهای خودجوش مردمی و فعالان فرهنگی افتتاح می شود.

 

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری عنوان داشت: در راستای ارتقای سطح فرهنگی استان، باید فرهنگ کتابخوانی ترویج و توسعه یافته و کتاب های فرهنگی در مراکز مجاز توزیع شود.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان با اشاره به لزوم توجه به آموزه های دفاع مقدس، گفت: کتاب هایی در زمینه دفاع مقدس و ایثار و شهادت باید در کتابخانه ها در دسترس قرار گیرند زیرا تقویت روحیه ایثار و شهادت در نسل جوان موجب تقویت و حفظ روحیه انقلابی در وجود آن ها خواهد شد./857/302/ب1

ارسال نظرات