۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۰
کد خبر: ۴۲۶۷۷۸
رییس تبلیغات اسلامی تویسرکان مطرح کرد؛

ضرورت توجه به محتوای برنامه های مذهبی

رییس تبلیغات اسلامی تویسرکان گفت: یکی از ویژگی هایی که باید مراسم های مذهبی به ویژه در اعیاد داشته باشند این است که بتواند سطح معرفتی جامعه را ارتقا دهد و این امر مهمی است که باید به آن توجه شود.
علی کاروند

حجت‌الاسلام علی کاروند رییس اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، با اشاره به اهمیت توجه به ابزار تبلیغی، اظهار داشت: تبلیغ ابزاری برای بهره مندی جامعه نسبت به حقایق دینی است.

 

وی افزود: در انجام امور تبلیغی به ویژه در ماه شعبان چند اولویت در جهت انجام امور دنبال می شود که از آن جمله ایجاد شور و طراوت مذهبی در جامعه است که با برپایی جشن میلاد و سخنرانی انجام می شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی تویسرکان ترویج عقاید حسینی را از دیگر اهداف برگزاری جشن و اعیاد مذهبی در شهرستان عنوان کرد و ابراز داشت: از دیگر اهداف برگزاری مراسم در شهرستان تویسرکان ترویج اهداف و حقایق و عقاید حسینی در جامعه است.

 

وی آشنایی با فرهنگ انتظار و مهدویت را از دیگر برنامه های این سازمان در اعیاد شعبانیه توصیف کرد و گفت: از دیگر اهداف این سازمان در برگزاری مراسم های ماه شعبان آشنا کردن مردم با فرهنگ انتظار و مهدویت است.

 

حجت الاسلام کاروند خاطر نشان کرد: جشن هایی که برای ائمه اطهار(ع) در جامعه برگزار می شود باید افزون بر نشاط معنوی از لحاظ محتوایی نیز دارای وزانت باشد تا افراد مستمع از آن بهره ببرند.

 

وی در ادامه تصریح کرد: یکی از ویژگی هایی که باید مراسم های مذهبی به ویژه در اعیاد داشته باشند این است که بتواند سطح معرفتی جامعه را ارتقا دهد و این امر مهمی است که باید به آن توجه شود.

 

رییس تبلیغات اسلامی تویسرکان در پایان افزود: انجام مراسم مذهبی در اعیاد باید با هدف تأثیر گذاری بر روی نسل جوان انجام شود چرا که این نسل جوان است که در این دوران مورد هجمه دشمنان اسلام قرار گرفته است./302/979/ب1

 

ارسال نظرات