۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
کد خبر: ۴۲۶۶۱۶
یکی از علمای سنی لبنان:

ترور مصطفی بدرالدین آرزوی آمریکا و اسرائیل بود

رییس اتحادیه علمای مقاومت اتهام زنی به فرمانده شهید حزب الله را به شدت محکوم کرد و ترور وی را آرزوی موساد خواند.
شيخ ماهر حمود، امام جماعت مسجد قدس صيدا

به گزارش خبرگزاری رسا، شیخ ماهر حمود رییس اتحادیه علمای مقاومت در خطبه های نماز جمعه امروز مسجد قدس صیدای لبنان با اشاره به فرارسیدن شصت و هشتمین سالروز اشغال فلسطین موسوم به روز نکبت گفت: مهمترین رخدادی که در سال های اخیر به وقوع پیوست، دور شدن ما از تصمیم گیری آمریکایی و غربی بود. اصلی ترین عامل شکست کشورهای عربی نیز سرسپردگی به غرب به شمار می آید.

 

وی افزود: نسل پنجم به شدت به فلسطین تمسک جسته و بیش از نسل های دیگر به پیروزی و نابودی اسرائیل ایمان دارند. صهیونیست ها از این مساله دچار حیرت شده و نمی دانند چگونه اندیشه زوال رژیم را از ذهن جوانان فلسطینی خارج سازند.

 

شیخ ماهر حمود تصریح کرد: وابستگی به غرب از نمادهای مهم بسیاری از کشورهای عربی به شمار می آید. همگان باید بدانند که توطئه های غرب مساله ای نیست که نتوان در برابر آن ایستاد.

 

این عالم لبنانی شهادت فرمانده حزب الله را تسلیت گفت و تصریح کرد: در سالروز نکبت شاهد شهادت مصطفی بدرالدین از سوی دستگاه اطلاعات آمریکا و رژیم صهیونیستی بودیم. این شهید در حالی با کذب و ناجوانمردی به ترور الحریری متهم شده بود که آمریکایی ها و صهیونیست ها سال ها در پی ترور وی بودند.

 

وی ادامه داد: امروز واقعیت برای همگان روشن شده و کسانی که با این اتهام باطل درصدد محاکمه وی در دادگاه بین المللی بودند، نشان دادند که به دشمن صهیونیستی خدمت می کنند. مقاومت امروزه با شهادت بدرالدین به پیروزی دیگری دست یافت.

 

رییس اتحادیه علمای مقاومت تأکید کرد که افرادی که حزب الله را دشمن ملت سوریه قلمداد می کنند، کاملا دروغگو بوده و این حزب به مبارزه با تروریست های تکفیری آمریکایی صهیونیستی می پردازد.

 

شیخ ماهر حمود خاطر نشان ساخت: متأسفانه برخی از کاندیداهای انتخابات شوراها باید به دلیل حمایت از تروریسم و جنگ را ارتش در زندان بسر می بردند. تأسف آورتر اینست که اسم اسلامگرایان نیز بر لیست خود نهاده اند، اما اسلام از آنها تبرئه می جوید./980/ب902/د

ارسال نظرات