۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۳
کد خبر: ۴۲۶۵۱۶
با حضور قائم مقام رییس بنیاد شهید کشور؛

پیکر پدر شهیدان بیژنی در بابل تشییع شد

پیکر حاج ماشاءالله بیژنی پدر دو شهید دفاع مقدس با حضور پرشور مردم بابل و با حضور قائم مقام رییس بنیاد شهید کشور تشییع شد.
پدر شهدیان بیژنی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بابل، حجت الاسلام سید حبیب الله حسنی قائم مقام رییس بنیاد شهید کشور در مراسم تشییع پیکر مرحوم ماشاءالله بیژنی پدر شهیدان عطاءالله و عنایت‌الله مقیم‌پور بیژنی با تجمید از مقام شامخ پدران شهید، گفت: پدران معزز شهدا، رسالت خود را برای انقلاب و اسلام عزیز با تقدیم ثمره عمر و زندگی خود ادا کردند.

 

وی افزود: شهدا سرمایه های انقلاب هستند و ما مدیون پدران و مادران شهدا هستیم که این سرمایه بزرگ را برای انقلاب تقدیم کردند.

 

قائم مقام رییس بنیاد شهید امنیت امروز کشور را مدیون مجاهدت ها و ایثارگری های شهدا دانست و تاکید کرد: امروز بهترین راه تجلیل و تکریم شهدا، احترام به خانواده این عزیزان و ادامه مسیر شهدا است.

 

وی با تمجید از فداکاری ها و ایثارگری های مرحوم بیژنی و خدمات ایشان به انقلاب، تصریح کرد: پدر بزرگوار شهیدان بیژنی مجاهدی خستگی ناپذیر و از فعالان حاضر در صحنه انقلاب بود که دو فرزند برومندش را تقدیم اسلام و انقلاب کرد.

 

خاطرنشان می شود، حاج ماشاءالله مقیم پور بیژنی بر اثر تحمل یک دوره بیماری در سن 85 سالگی دیده از جهان فرو بست و پیکر وی با حضور پرشور مردم شهرستان بابل تا زادگاهش روستای مومن آباد بر دستان مردم ولایتمدار بابل تشییع شد./202/1313/ب1

ارسال نظرات