۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
کد خبر: ۴۲۶۴۹۹
استاندار قزوین:

در دوران پسا برجام فضای امید بین تولید کنندگان به وجود آمده است

استاندار قزوین گفت: تولید کنندگان ما قبل از برجام مشکلات زیادی داشتند و هیچ کشوری آماده همکاری با آنها نبود و امروز بعد از برداشتن تحریم‌ها کشورهای دیگر خواستار تبادل کالا و رابطه با تولید کنندگان ما هستند، فضای امید بین تولید کنندگان ایجاد شده و این تنها گوشه کوچکی از نتایج پسابرجام است.
فریدون همتی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، فریدون همتی استاندار قزوین عصر امروز در مراسم افتتاح چمن مصنوعی و چند طرح عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی در سالن  آمفی تئاتر دانشگاه آزاد اسلامی قزوین که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رییس دانشگاه آزاد اسلامی قزوین حضور داشتند با تبریک اعیاد شعبانیه بیان داشت: قزوین شهر رجایی، بابایی، ابوترابی و 3000 شهید بزرگوار و جانباز است این شهر قدمت دیرینه و تمدن هزار ساله دارد و امیدواریم این سفر رییس مجمع تشخیص مصلحت مایه برکت در این استان شود.

 

وی در ادامه افزود: در مسیر راه شرایط اجتماعی، سیاسی و اقتصادی استان را برای آیت الله هاشمی توضیح دادم و ایشان راهنمایی‌هایی را فرمودند و من از آن استفاده خواهم کرد، از بانیان، ریاست دانشگاه آزاد اسلامی و دانشجویانی که دست به ابتکار زده و مایه امید برای کشور هستند تشکر می‌کنم.

 

این مسؤول با بیان اینکه در فضای پسابرجام در تعامل و گفت و گو در بخش تولید هستیم ابراز کرد: تولید کنندگان ما قبل از برجام مشکلات زیادی داشتند و هیچ کشوری آماده همکاری با آنها نبود و امروز بعد از برداشتن تحریم‌ها کشورهای دیگر خواستار تبادل کالا و رابطه با تولید کنندگان ما هستند، فضای امید بین تولید کنندگان ایجاد شده و این تنها گوشه کوچکی از نتایج پسابرجام است.

 

استاندار قزوین تاکید کرد: اگر کسی می‌خواهد از نتایج پس از برجام آشنا شود باید پای سخن تولید کنندگان بنشیند، موفقیت در برجام به خاطر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رییس جمهور محترم بوده است، در فضای جدید و پیاده کردن اقتصاد مقاومتی که از تاکیدات رهبری است و ایشان تثبیت کننده هر دستورالعملی هستند.

 

همتی در ادامه اضافه کرد: ظرفیت های استانی در ستاد دولت بررسی می‌شود و در استان قزوین 7 کارگروه تشکیل داده‌ایم که از جمله آنها می‌توان کارگروه سرمایه‌ گذاری و کارگروه بانک اشاره کرد و برنامه‌هایی به صورت هفتگی انجام می‌شود و مشکلاتی را که بر سر مسیرمان وجود دارد برطرف می‌کنیم.

 

وی به ظرفیت های استان اشاره و اظهار کرد: برای استان برنامه ریزی‌هایی انجام شده که امیدواریم با همدلی که بین همه مدیران وجود دارد بتوانیم به اهداف بزرگی که برنامه اقتصاد کشور است برسیم.

 

این مسؤول در پایان گفت: یکی از سردارن در دیدار با خانواده جانبازان قزوین بیان کرد هیچ کسی نزدیک تر، علاقه مندتر و ولایت مدارتر از هاشمی رفسنجانی نیست ایشان در همراهی انقلاب و رهبر معظم انقلاب دلسوزتر از هر کس دیگری است./202/838/ب1

ارسال نظرات