۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۲
کد خبر: ۴۲۶۳۰۴

گردهمایی بزرگ هیأت‌های مذهبی استان فارس در جهرم برگزار شد

همزمان با میلاد کربلائیان گردهمایی بزرگ هیأت‌های مذهبی استان فارس در جهرم برگزار شد.
امام حسین

به گزارش خبرگزاری رسا از فارس، ظهر امروز همزمان با میلاد کربلائیان گردهمایی بزرگ هیأت‌های مذهبی استان فارس در جهرم برگزار شد. در این گردهمایی 15 هزار نفر از اعضای هیأت‌های مذهبی از شهرستان‌های فسا، نیریز، داراب، استهبان و جهرم حضور داشتند.

 

علیرضا صحرائیان، فرماندار ویژه جهرم در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این گردهمایی از سال 70 در شهرستان داراب شروع و بیشتر شهرستان‌های استان به نام یکی از ائمه اطهار نام گذاری شد.

 

وی خاطرنشان کرد: شهرستان سروستان به نام خاتم الانبیا، شهرستان فسا به نام امام علی(ع)، شهرستان داراب به نام امام حسن مجتبی(ع)، شهر ششده و قره بلاغ به نام امام محمد باقر(ع)، زاهد شهر به نام امام موسی بن جعفر(ع)، نی‌ریز به نام امام حسن عسکری(ع) و استهبان به نام امام مهدی(ع) نام‌گذاری شده است.

 

صحرائیان تصریح کرد:برای نخستین بار این گردهمایی در سال 77  در جهرم برگزار شد و شهرستان جهرم به نام مبارک امام حسین(ع) نامیده شده است که هر ساله این گردهمایی به مناسبت میلاد امام سوم شیعیان در امامزاده حسین(ع) جهرم با حضور هیأت‌های مذهبی استان برگزار می‌شود.

 

این برنامه با همکاری اداره اوقاف و امور خیریه، تبلیغات اسلامی، هیأت امنای امامزاده حسین(ع) و هیأت‌های مذهبی جهرم برگزار شد./919/102/ب2

ارسال نظرات