۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵
کد خبر: ۴۲۶۲۶۳

بندرعباس میزبان همایش امام سجاد محور وحدت امت اسلامی است 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان از میزبانی شهر بندرعباس از همایش امام سجاد(ع) محور وحدت امت اسلامی با حضور دادستان کل کشور خبر داد.
حجت الاسلام مریدی زاده

حجت الاسلام محمد مریدی زاده قائم مقام نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، گفت: همایش امام سجاد(ع) محور وحدت امت اسلامی به مناسبت فرا رسیدن سالروز میلاد باسعادت این امام همام در بندرعباس برگزار می شود.


 

وی افزود: این همایش با حضور حجت الاسلام والمسلمین منتظری دادستان کل کشور به عنوان سخنران ویژه، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در بندرعباس برگزار می شود.

 

قائم مقام نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت هرمزگان ادامه داد: در این همایش، آیت الله نعیم آبادی نیز در خصوص سیره امام سجاد(ع) و نقش آن حضرت در وحدت امت اسلامی مطالبی را بیان می کند.

 

حجت الاسلام مریدی زاده با اشاره به زمان و مکان برگزاری همایش امام سجاد(ع) محور وحدت امت اسلامی تصریح کرد: این همایش، پنجشنبه 23 اردیبهشت از ساعت 8:30 در سالن اجتماعات حوزه علمیه خواهران در شهر بندرعباس برگزار می شود.


 
وی، این همایش را از سلسله برنامه های جنبی ششمین کنگره بین المللی امام سجاد(ع) عنوان کرد که با حضور علما و روحانیان شیعه و اهل سنت سراسر استان هرمزگان برگزار می شود.

 

حجت الاسلام مریدی زاده در بخش پایانی سخنان خود اذعان داشت: کنگره بین المللی امام سجاد(ع) هرساله با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی به میزبانی استان هرمزگان به مرکزیت شهر بندرعباس در روز 25 محرم مصادف با سالروز شهادت امام زین العابدین(ع) برگزار می شود./302/851/ب1

ارسال نظرات