۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۱
کد خبر: ۴۲۵۵۹۴
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا:

شهدای مدافع حرم با خون خود از عزت اسلام پاسداری می کنند

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که شهدای مدافع حرم حافظ عزت و اقتدار ملت ایران و جوامع اسلامی هستند، گفت: هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص نهادند.
نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، حجت الاسلام یدالله غلامی، مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران امروز در دیدار خانواده شهید مدافع حرم کمالی با بیان این که مدافعان حرم راه امام حسین(ع) و اهل بیت(ع) را می پیمایند خطاب به خانواده شهید، گفت: اگر تا دیروز سعید متعلق به خانواده شما بوده است از امروز متعلق به همه جامعه انقلاب اسلامی است و به آن افتخار می کنیم.

 

نماینده ولی فقیه سپاه کربلا افزود: شهدا به واسطه خونی که خالصانه در راه خدا و حفظ نظام و دین خدا می ریزند همگی دارای اجر هستند به همین دلیل شهدایی که در غربت همچون شهیدان مدافع حرم به لقاءالله نائل می شوند دوبرابر از سایر شهدا اجر و منزلت دارند.

 

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم حافظ عزت و اقتدار ملت ایران و جوامع اسلامی هستند،‌ گفت: آنان امنیت را برای ملت به ارمغان آورده و با خون خود از عزت اسلام پاسداری می‌کنند؛ هرچه داریم به برکت خون شهدایی است که برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی جان خود را در طبق اخلاص نهادند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران افزود: شهدای مدافع حرم با اهدای جان خود حریم امنیتی کشور را حفظ کرده و مانع تعرض دشمنان به خاک کشور می شوند به واقع مدافعان حرم با شهادت خود از اعتبار و عزت اسلام پاسداری می‌کنند.

 

مسؤول نهاد نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا تصریح کرد: با خون هر شهیدی که در راه دفاع از اسلام و حریم اهل بیت(ع) به زمین ریخته می‌شود، هزاران نفر دیگر آماده برداشتن پرچم دفاع از اسلام هستند و می‌بینیم که فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد ملت زنده‌تر می‌شود.

 

وی با بیان این که با تضعیف جبهه مقاومت، حریم حرم‌های اهل بیت(ع) نیز در معرض تهدید دشمنان کوردل واقع می‌شود، یادآور شد: در زمان حاضر همه ملت ایران آماده هستند تا به فرمان رهبر معظم انقلاب در راه دفاع از حریم اسلام و اهل بیت(ع) جان فشانی کنند.

 

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که شهدای مدافع حرم با اخلاص، ایثار و از خود گذشتگی، امنیت و آسایش را برای ملت مسلمان ایران به ارمغان آوردند، ادامه داد: امروز جوانان شجاع این مرز و بوم مشتاقانه در دفاع از حریم اهل بیت(ع) در سوریه به آغوش شهادت می‌روند که این ایثار و گذشت برگرفته از فرهنگ ایثار و شهادت رزمندگان دوران دفاع مقدس است.

 

استاد حوزه علمیه مازندران ادامه داد: باید راه شهدا را با اعتقاد راسخ ادامه دهیم چراکه نبرد میان حق و باطل از ابتدای تاریخ بوده و ادامه خواهد داشت تا جایی که اثری از ظلم و ستم در جهان باقی نمانده و پرچم عدالت جهانی به دست حضرت ولیعصر(عج) در جهان گسترده شود.

 

حجت الاسلام غلامی گفت: جانفشانی‌ها‌ و ایثارگری‌های شهدای مدافع حرم زمینه‌ساز ایجاد امنیت و آرامش هر چه بیشتر در جامعه شده و ما باید قدردان این اقتدار و آرامش کشور باشیم.

 

وی با بیان این که شهدای مدافع حرم ادامه‌دهند راه شهدای هشت سال جنگ تحمیلی هستند، افزود: همانطوری که شهدای جنگ تحمیلی اجازه کوچک‌ترین تعرض به خاک کشورمان را ندادند امروز شهدای مدافع حرم پا جای پای این شهدا گذاشته و از کیان نظام اسلامی و ارزش‌های دینی و اسلامی دفاع می‌کنند.

 

استاد حوزه علمیه مازندران تصریح کرد: مجاهدت و دلاورمردی‌های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران در خارج از مرزها و تلاش برای نشان دادن اقتدار کشورمان سبب ترس و دلهره شدید دشمنان نظام شده و اقتدار و امنیت کشور را روز به روز دوچندان می کند.

 

نماینده ولی فقیه در سپاه کربلا مازندران، عزت و اقتدار ایران اسلامی را مرهون رشادت‌ها و مجاهدت شهیدان دانست و تصریح کرد: شهدای مدافع حرم نزد مردم جایگاه والایی دارند و امروز همه ما وظیفه داریم ادامه دهنده راه والا و متعالی شهدا باشیم./202/950/ب1

ارسال نظرات