۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
کد خبر: ۴۲۵۵۷۹
نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

سپاه پاسداران باید در بخش عقیدتی بدرخشد

نماینده ولی فقیه در استان سمنان گفت: همان‌گونه که سپاه پاسداران در دفاع نظامی در تمام ادوار خوش درخشیده است، در بخش عقیدتی نیز باید همین گونه باشد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا در سمنان، پاسداران و بسیجیان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان صبح امروز با نماینده ولی فقیه در استان سمنان دیدار کردند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار اظهار کرد: همان‌گونه که سپاه پاسداران در دفاع نظامی در تمام ادوار خوش درخشیده است، در بحث عقیدتی نیز باید همین گونه باشد که خوشبختانه مسئولان ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان سمنان هر یک به تنهایی هادیان عقیدتی و سیاسی هستند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمحمد شاهچراغی خاطرنشان کرد: سپاه همانند گلی است که بوی خوشی دارد؛ چراکه همیشه و در همه حال برای حفاظت از دین و خاک آماده و تاکنون نیز در تمام عملیات سربلند و پیروز بوده است.

وی ادامه داد: سپاه پاسداران در جنگ نرم نیز باید تمام تلاشش را انجام دهد تا در این جبهه نیز دشمن را ناامید سازد و به او نشان دهد که باید از سپاه، پاسداران و بسیجیان بترسد؛ چراکه آن‌ها همیشه دشمن را شکست می‌دهند.

امام جمعه سمنان افزود: در دین اسلام داشتن عقیده بسیار مهم است و اگر عقیده وجود نداشته باشد، احکام و اخلاق نیز وجود ندارد.

شاهچراغی ادامه داد: اگر کسی دین خود را با دنیا عوض نکند، یعنی راه عقیدتی که در پیش گرفته، بسیار محکم و مستحکم است.

وی خطاب به بسیجیان و پاسداران اظهار کرد: امیدوارم شما پاسداران در طول زندگی و کار خود، این عقیده را محکم ببندید و از نظر دینی، اخلاقی و عقیدتی زبان‌زد باشید./922/101/ب3

ارسال نظرات