۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
کد خبر: ۴۲۴۸۱۹
امام‌ جمعه بوشهر:

سخن از پایان دوران موشکی کمک به زورگویی دشمن است

امام‌ جمعه بوشهر گفت: اینکه بنشینیم و بگوییم دوره موشک و تجهیزات نظامی تمام شده است و دوره گفتمان است به زورگویی‌های دشمن کمک می‌کنیم.
آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بوشهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر صبح امروز در دیدار مسؤولان عقیدتی سیاسی سپاه امام صادق(ع) در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم، گفت: در حال حاضر کشوری در منطقه و جهان حرف برتر می‌زند که دارای امکانات مدرن نظامی باشد.


وی با بیان اینکه اگر قرار بود گفتمان نظامی و دوره موشک تمام شود تا به حال تمام می‌شد، افزود: اینکه بنشینیم و بگوییم دوره موشک و تجهیزات نظامی تمام شده است و دوره گفتمان است به زورگویی‌های دشمن کمک می‌کنیم.


آیت الله صفایی‌بوشهری در ادامه با تاکید بر اینکه ما باید به دنبال دیپلماسی عزت و افتخار برویم، تصریح کرد: دشمن به دنبال ار بین بردن نمادهای اسلامی است تا حرکتی علیه آنها صورت نگیرد.


نماینده مقام معظم رهبری در استان بوشهر، گفت: سران دیپلماسی آمریکا یاغی‌ها و یانکی‌های سیاسی جهان هستند و فکر می‌کنند دوران گاوچرانی سیاسی است در حالی که فکر نمی‌کنند ایران دارای اسلام ناب محمدی، ولایی و رهبری شجاع، مدیر و مدبر بوده و سبب افتخار جهان اسلام تشیع است.


آیت الله صفایی‌بوشهری با تاکید بر اینکه سپاه مظهر عاشورا و کربلا بوده و حرکتش سراسر مجاهدت و برای آنها افق آرزوها شهادت است، گفت: دشمن بداند اگر برخورد و تجاوزی اندک به ایران داشته باشد برخوردی قاطع از سوی سپاه خواهد گرفت.


نماینده ولی‌ فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه سپاه برای همه عرصه‌ها الگو است از این رو مسؤولان باید از سپاه الگو بگیرند، خاطرنشان کرد: همانطوری که سپاه کاری کرد تا سربازان نظامی آمریکا در برابر قدرت نظام زانو بزنند سربازان دیپلماسی ما نیز باید کاری کنند که سربازان دیپلماسی آمریکا در برابر آنها زانو بزنند.


آیت الله صفایی بوشهری با بیان اینکه زمان مرگ آمریکا و کشورهای مرتجع منطقه قطعی است اما زمان آن شاید کم یا زیاد باشد، تصریح کرد: دشمنان از قدرت نظام و سپاه ایران در هراس کامل است./203/833/ب1

ارسال نظرات