۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۴۲۴۵۳۸
نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری:

شهید مطهری همواره دغدغه هدایت جامعه را داشت

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری گفت: شهید مطهری همواره دغدغه هدایت جامعه را داشت اگر چه دشمنان او را به شهادت رساندند اما این استاد بزرگ با آثارش هنوز زنده است.
حجتی نیا

حجت‌الاسلام عزیز حجتی‌نیا نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: روز عقیدتی و سیاسی در سپاه یادگاری از حضرت امام راحل برای هدایت مجموعه سپاه و بسیج بود.

 

وی افزود: استاد شهید مطهری یکی از شاگردان مومن، متقی و باسواد امام راحل بود که وقتی ایشان به شهادت رسید امام راحل ضمن اینکه این روز را به نام معلم معرفی کردند در سپاه نیز آن را روز عقیدتی و سیاسی نام نهادند.

 

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری با اشاره به ویژگی‌های شهید مهطری، عنوان کرد: شهید مطهری اسوه علم، تقوا و پرهیزکاری بودند ایشان همواره دغدغه هدایت جامعه را داشت بر همین اساس دشمن احساس خطر کرده و او را به شهادت رساند.

 

حجت‌الاسلام حجتی نیا بیان داشت: روزی یکی از شادگردان به استاد مطهری می‌گوید استاد گویا دشمنان دین و اسلام قصد دارند شما را ترور کنند، شهد مطهری فرمودند: چه خوب است که انسان در مسیر مبارزه با انحرافات جان خود را از دست دهد.

 

وی افزود: گروه فرقان در سال 54 به استاد پیام داد که دست از کارها و فعالیت‌های خود بردارد در غیر این صورت با ایشان برخورد جدی می کنند که در نهایت نیز تاب نیاورده و این استاد بزرگ را به شهادت رساندند.

 

نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج ری با اشاره به اینکه آثار شهید مطهری در هدایت جوانان بسیار مؤثر و مفید است، گفت: نخستین گروهی که انقلاب را آغاز کردند عمدتا به شهادت رسیدند یکی از آن گروه ها شهید مطهری بود که به شهادت رسید و دیگری رهبر معظم انقلاب بودند که علی‌رغم ترور دشمنان به لطف الهی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی حفظ شدند.

 

حجت‌الاسلام حجتی در پایان خاطرنشان کرد: همه گروه‌هایی را که امام راحل آنها را تربیت کرده بودند به فیض شهادت دست یافتند، اگرچه دشمان شهید مطهری را به شهادت رساندند اما امروز مطهری و آثار او زنده است./302/807/ب1

ارسال نظرات