۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
کد خبر: ۴۲۴۴۹۸
نماینده ولی فقیه در استان قزوین:

تلاش انسان باید عمل به دانسته ها باشد

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: پس از آن که انسان علم و دانش خود را در اختیار دیگران قرار داد باید تلاش کند به آن چه که می‌داند و به آن علم دارد، عمل کند.
عابدینی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین امشب در دیدار جمعی از کارکنان عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در دفتر امام جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: تلاش کنیم یادگیری و علم آموزی‌مان برای رضای خدا باشد، نه برای هوای نفس تا رضای خداوند جلب شود.

 

وی در ادامه افزود: امام خمینی(ره) پس از ورود به ایران و در سخنرانی معروفشان که فرمودند «من توی دهن این دولت می‌زنم»، با تشویق و کف‌زنی مردم مواجه شدند اما امام با این کار مخالفت کرد و مخالفت امام برای رضای خدا صورت گرفت.

 

امام‌جمعه قزوین با بیان اینکه هر کسی که برای رضای خدا از علم و دانش بهره‌مند شد باید آن را برای رضای خدا در اختیار دیگران قرار دهد، ابراز کرد: موفقیت از آن کسی است که در این مسیر هیچ مشوقی را به‌جز جلب رضای خدا مورد توجه قرار ندهد.

 

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین در ادامه اضافه کرد: پس از آن که انسان علم و دانش خود را در اختیار دیگران قرار داد باید تلاش کند به آن چه که می‌داند و به آن علم دارد، عمل کند.

 

خطیب جمعه قزوین با بیان اینکه هر کس کارش را به خدا ربط بدهد، صاحب کاری با ارزش، با جایگاه والا و ماندگار می‌شود، تصریح کرد: از این رو هر کاری که به خدا مرتبط نباشد و با جلب رضای خدا انجام نشود، ضایع شده و از میان می‌رود.

 

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی ابراز کرد: کار شهید مطهری به خاطر ارتباطی که با خدا داشت، صاحب برکت شد و امام در وصف آثار ایشان فرموده‌اند آثار شهید مطهری بی‌استثنا خوب است و گفته امام موجب ترویج افکار شهید مطهری شد.

 

وی در پایان گفت: کسی که برای خدا یاد بگیرد، برای رضای خدا یاد بدهد و در نهایت به آن چه که می‌داند عمل کند، محبتش در دل مردم قرار خواهد گرفت و به‌کار او برکت می‌دهد./873/203/ب2

ارسال نظرات