۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴
کد خبر: ۴۲۴۴۷۴
استاد حوزه علمیه سیرجان مطرح کرد؛

بهره گیری از رسانه و شبکه های اجتماعی بهترین راه یاد دادن دین به جوانان

استاد حوزه علمیه سیرجان با بیان این که حوزه های علمیه باید دین را با تکنولوژی به مردم یاد دهند، گفت: مهم ترین وظیفه روحانیان در جامعه این است که دین را به مردم یاد دهند و بهترین راه برای یاد دادن دین به جوانان، استفاده از رسانه و شبکه های اجتماعی است.
تربیت دینی

حجت الاسلام علی زینل پور، استاد حوزه علمیه سیرجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در کرمان، در رابطه با تبلیغات دشمن بر روی جوانان ایرانی، گفت: دشمن برای تک تک جوانان ایرانی برنامه ریزی کرده و هدفی جز از بین بردن نسل جوان ما ندارد.

 

وی افزود: جوانان ایرانی باید با بصیرت کامل در مقابل هجمه های دشمن بایستند و هیچ وقت فریب دشمن را نخورند و دین خود را به راحتی به دشمن نفروشند.

 

حجت الاسلام زینل پور با بیان این که دشمن می خواهد ذهن جوانان ما را با تفکرهای خود، شست وشو بدهد، ابراز داشت: دشمن همیشه به گوش های جوانان ایرانی می خواند که دین داشتن مانع پیشرفت است و هیچ وقت انسان با دین به جایی نمی رسد.

 

وی یادآور شد: از زمانی که در کشور ایران به دست امام خمینی(ره) انقلاب برپا شد، جوانان ما توانستند به همراه دین، به پیشرفت های زیادی دست پیدا کنند تا جایی که دیگر دشمن نتوانست پیشرفت های ما را ببیند و ما را تحریم کرد و جوانان بدانند اگر دین در این کشور نبود الان در بین کشورهای جهان احترام نداشتیم.

 

استاد حوزه علمیه سیرجان با توجه به این که دشمن همیشه در مقابل دین اسلام شکست خورده است، خاطرنشان کرد: افراد غرب زده یکی دیگر از عامل هایی هستند که سبب بی اهمیتی دین در بین جوانان شده است که افراد غرب زده می آیند و از کشور های غربی صحبت می کنند.

 

وی اظهار داشت: رفتن کشور به سمت فساد و فحشا، جوانان ایرانی را از به نابودی می کشاند و جوانان باید با تقوا، خود را از رفتن به جلسات گناه، دور کنند تا دین خودشان را حفظ کنند.

 

کارشناس مسائل دینی با اشاره به این که غریزه جنسی انسان را از خدا دور می کند، ابراز داشت: سیستم های آموزشی امروزی، جوانان را طوری تربیت کرده که جوانان می خواهند راحت طلب باشند و این یکی از صفاتی است که پدر و مادر باید بچه خودشان را از این صفت دور نگه دارند تا در آینده دچار مشکل نشوند.

 

وی خاطرنشان کرد: پیروی کردن از ولایت فقیه مهم ترین کاری است که مسؤولان می توانند در راه دین انجام دهند تا بتوانیم کشوری خوب از جهت پیشرفت دینی داشته باشیم.

 

استاد حوزه علمیه سیرجان با بیان این که حوزه های علمیه دین را با تکنولوژی به مردم یاد دهند، ابراز داشت: مهم ترین وظیفه روحانیان در جامعه این است که دین را به مردم یاد دهند و بهترین راه برای یاد دادن دین به جوانان، استفاده از رسانه و شبکه های اجتماعی است.

 

حجت الاسلام زینل پور ادامه داد: روحانیان باید بدانند همان طور که جامعه پیشرفت می کند باید با توجه به پیشرفت، وسایل ارتباطی خود را هم برای یاد دادن دین، جدید کنند تا شاید جوانان از این طریق دین را یاد بگیرند.

 

وی در پایان گفت: انقلابی بودن جوانان باید هدف اصلی تمام پدر و مادر ها و مسؤولان باشد زیرا اگر صفت انقلابی از جوانان ما توسط دشمن گرفته شود، دیگر کشور بی دین می شود/9707/302/ب2

ارسال نظرات