۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۸
کد خبر: ۴۲۴۴۳۷
نماینده ولی فقیه در لرستان:

تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو استفاده از فرصت ها است

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که تحقق اقتصاد مقاومتی در گرو استفاده از فرصت ها است، گفت: برای رسیدن به هدف باید با استفاده از فرصت ها برنامه های اقتصاد مقاومتی در عرصه های گوناگون ارائه و اجرا شود.
اقتصاد مقاومتی حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم آباد، بعداز ظهر امروز در دیدار با کارکنان شرکت گاز استان با اشاره به این که استان لرستان و آذربایجان شرقی از سوی دولت به‌ عنوان پایه اقتصاد مقاومتی تعیین شدند، گفت: استان مشمول عنایات رهبر معظم انقلاب قرار گرفته است.

 

وی با اشاره به این که شخص مقام معظم رهبری پیگیر اقدام و عمل دولت در امر اقتصاد مقاومتی است، افزود: باید از فرصت ها در جهت عملی شدن اقتصاد مقاومتی در عرصه های گوناگون گام برداشت.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی تأکید کرد: اکنون که فرصت را در اختیار داریم باید مطالبه‌گری داشته باشیم و مردم را آگاه کنیم.

 

وی با تأکید بر این که نباید فرصت سوزی کنیم، افزود: مردم و مسؤولان استان لرستان باید طرح‌ها و برنامه‌های اقتصاد مقاومتی خویش را ارائه دهند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان این که ایجاد اشتغال و رفع بیکاری مهم‌ترین مسأله ای است که در استان باید مورد توجه قرار گیرد، اظهار داشت: باید با عظم و اراده جدی برنامه‌های اقتصاد مقاومتی را در استان پیگیری کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در استان لرستان باید تولید استان را افزایش داد، کشاورزی و دامداری را تقویت کرد تا بتوان بر مشکلات استان غلبه پیدا کرد.

 

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی در ادامه عملکرد شرکت گاز را مثبت ارزیابی کرد و گفت: بین دستگاه‌های دولتی استان، شرکت گاز سربلند است.

 

وی با اشاره به انتخابات صورت گرفته و تعیین سرنوشت انتخابات مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: منتخبان مجلس باید بدانند منتخب همه مردم هستند.

 

امام جمعه خرم آباد با بیان این که در نظام جمهوری اسلامی مردم تعیین کننده سرنوشت خود هستند، افزود: تفاوت انقلاب اسلامی ایران با انقلاب‌های دیگر در این است که حکومت برای مردم است.

 

وی مردم را پشتیبان حکومت و نظام خواند و گفت: امروز مسؤولان باید به مردم خدمت کنند و برای برطرف شدن مشکلات مردم جامعه گام های منسجمی بردارند./9459/202/ب2

ارسال نظرات