۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۴۲۴۱۱۰
آیت الله مجتهد شبستری:

خصومت استکبار با سپاه پاسداران به جهت اسلامیت آن است

امام جمعه تبریز خصومت دشمن با سپاه پاسدران، حزب الله و انصار الله یمن را به جهت اعتقاد و اسلامیت آنها دانست و گفت: جنگ امروز بر سر اسلامیت است، دشمن با اصل اسلامیت مخالف است.
آیت الله مجتهد شبستری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، پیش از ظهر امروز در دیدار مسؤولان عقیدتی سیاسی سپاه عاشورا، تحول عظیم روحی در جامعه را از برکات اصلی انقلاب دانست و اظهار داشت: پیش از انقلاب جامعه به سوی غرب زدگی و حیوانیت سوق داده میشدند.

 

وی با بیان اینکه امام راحل از میان زبدگان و معتقدان یک ارتش مردمی به نام سپاه پاسدارن تشکیل داد، ابراز داشت: سپاه پاسداران با هدف صیانت از نظام و خون شهدا شکل گرفت که بر اعتقاد و ارزش های اسلامی استوار است.

 

امام جمعه تبریز برکات سپاه پاسداران را در زمینه های مختلف مشهود خواند و ابراز داشت: سپاه در دروان جنگ تحمیلی از مرزهای خاکی کشور حفاظت و از مرزهای عقیدتی صیانت کرد و کارهای فرهنگی بزرگی را انجام داده است.

 

وی حفاظت از اشخاص انقلابی و پاسداران را در برابر هجمه های عقیدتی ضروری دانست و ابراز داشت: تشکل عقیدنی سیاسی یک ضرورت برای صیانت از عقاید تمام ارگان های نظامی به ویژه سپاه پاسدران است، سپاه مجمع نخبگان انقلابی هستند و به مراقبت بیشتری نیاز دارند.

 

عضو خبرگان رهبری شهید مطهری را بهترین مرزدار اعتقادات دینی، اخلاقی و فکری عنوان کرد و افزود: شهید مطهری انقلاب را با پوست و خون درک کرد و به عمق آن رسید و با تمام وجود خود در انقلاب اسلامی و ولایت فانی شد.

 

وی با بیان اینکه سپاه پاسدارن هدف اصلی آمریکا در دشمنی ها است، ادامه داد: رییس بانک مرکزی گفت که تحریم ها هیچ کدام برداشته نشد، برجام برای رفع تحریم ها بود اما عکس آن تحریم ها تشدید شد و اگر شرکتی که پای سپاه در آن بود در تحریم ها باقی ماندند.

 

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت(ع) خصومت دشمن با سپاه پاسدران، حزب الله و انصار الله یمن را به جهت اعتقاد و اسلامیت دانست و ادامه داد: جنگ امروز بر سر اسلامیت است، دشمن با اصل اسلامیت مخالف است چرا که اسلام بر حریت و آزادگی تصریح کرده است.

 

وی با اشاره به تبلیغات گسترده علیه سپاه و حاکمیت ارزش ها که در رأس آن ولایت فقیه است، اضافه کرد: جرأت مخالفت صریح با ولایت فقیه را ندارند، از این رو با بازوان ولایت، سپاه پاسدران و روحانیت انقلابی مخالفت می کنند.

 

امام جمعه تبریز با اشاره به ارائه لیست انگلیسی در انتخابات، آن را یک دخالت بارز خواند و ادامه داد: اکثریت خبرگان رهبری در خط رهبری قرار دارند و اقلیت توان کاری را ندارند، از این مجلس کنونی جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

 

وی با بیان اینکه نیرو های انقلای با صلابت و بدون نگرانی به کارهای انقلای خود تداوم بخشند، افزود: شوای نگهبان اجازه تصویب قوانینی بر علیه آموزه های اسلامی و به نفع استبکار را در مجلس نخواهد داد، دلهره با وجود رهبر انقلاب، خبرگان قدرتمند و ولایی و شورای نگهبان جایی ندارد.

 

آیت الله شبستری با اشاره به خطر افکار التقاطی در درون نهادهای انقلابی، ابراز داشت: افکار شهید مطهری، آیت الله مصباح و شهید صدر در سپاه پاسداران باید ترویج شود؛ اسلام این بزرگان اسلامی ناب، دور از تحجر و التقاط است، آنچه خطرناک است گرایش به غرب زدگی است./854/202/ب2

ارسال نظرات