۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۷
کد خبر: ۴۲۴۰۴۵
مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری:

مهم ترین تکلیف فعالان عرصه تبلیغ دینی، تربیت نیروی انسانی متعهد است

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری با بیان این که به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، جوانان، افسران جنگ نرم هستند، گفت: نخستین و برترین تکلیف فعالان عرصه تبلیغ دینی، تربیت نیروی انسانی متعهد است.
حجت ‌الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در شهرکرد، حجت ‌الاسلام سید جعفر مرتضوی، مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، عصر امروز در نشست مدیران مدارس صدرای این استان گفت: انگیزه الهی و عشق به اهل بیت(ع) از ویژگی های مدیران مدارس علوم و معارف اسلامی است.

 

وی با بیان این که به فرمایش رهبر فرزانه انقلاب، جوانان، افسران جنگ نرم هستند، افزود: نخستین و برترین تکلیف فعالان عرصه تبلیغ دینی، تربیت نیروی انسانی متعهد است.

 

حجت الاسلام مرتضوی با بیان این که دشمنان انقلاب اسلامی از جوانان ایرانی سیلی خورده و تمام برنامه های خود را متوجه جوانان کرده اند، تصریح کرد: نیروی انسانی متعهد و متخصص اصل بقای یک تمدن و مکتب است و مدارس مدارس معارف اسلامی اهداف نظام اسلامی را در تربیت نیروی انسانی برآورده می‌کنند.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری، تأسیس دبیرستان های علوم و معارف اسلامی و اهتمام حجت ‌الاسلام خاموشی، رییس سازمان تبلیغات اسلامی در ایجاد این مدارس را یکی از اقدامات خوب و مؤثر در حوزه تربیت نیروی کارآمد و توانا برشمرد و گفت: این سرمایه گذاری بلند مدت برای تربیت نسل جوان یکی از باقیات الصالحات است.

 

این مقام مسؤول با بیان این که به تربیت قرآنی در این مدارس توجه ویژه ای می‌شود، یادآور شد: دبیرستان های صدرا باید در میان دیگر دبیرستان ها حرفی برای گفتن داشته باشد و این بسیار مهم است.

 

حجت الاسلام مرتضوی افزود: مدارس صدرا یک ظرفیت بسیار بزرگ است که باید اهداف وجودی آن ها برای دبیران اولیا و دانش آموزان تبیین شود.

 

وی با تأکید بر این که نباید تنها معدل نمرات دانش آموزان در گزینش آنان برای ورود به مدارس صدار لحاظ شود، تصریح کرد: دانش آموزان خوش ذات و خوش استعداد باید در اولویت گزینش قرار بگیرند.

 

گفتنی است، در پایان این نشست مدیران پنج دبیرستان و رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی بروجن و فارسان و معاونان فرهنگی و اداری و مالی استان به ارائه نظرات خود پرداختند./202/9457/ب1

ارسال نظرات