۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۵
کد خبر: ۴۲۳۹۳۱

۳ نماینده شهرستان اهواز مشخص شدند

نمایندگان مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان اهواز، باوی، کارون و حمیدیه مشخص شدند.
انتخابات

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، نمایندگان دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان اهواز در مرحله دوم مشخص شدند.

 

براساس این گزارش پرونده مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اهواز، باوی، کارون و حمیدیه که شاهد حضور 6 نامزد انتخاباتی در این مرحله بود، در نهایت با راهیابی جواد کاظم نسب الباجی، علی ساری و همایون یوسفی از اصلاح طلبان بسته شد.

 

در مرحله دوم که سید شریف حسینی و سید شکرخدا موسوی نمایندگان دوره نهم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه حضور داشتند، جواد کاظم نسب الباجی با کسب ۱۲۵ هزار و ۱۹۸ رأی به عنوان اولین نماینده به بهارستان راه یافت.

 

در ادامه نیز علی ساری ۱۱۳ هزار و ۳۵۱ رأی، همایون یوسفی ۱۱۲ هزار و ۸۸۸ رأی، سید شریف حسینی ۱۰۳ هزار و ۷۳۰ رأی، شبیب جویجری ۹۳ هزار و ۳۶ رأی و سید شکرخدا موسوی ۷۹ هزار و ۵۷۶ رأی را کسب کردند.

 

بدین ترتیب آقایان جواد کاظم نسب الباجی، علی ساری و همایون یوسفی به عنوان نمایندگان اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی به بهارستان راه یافتند.

 

گفتنی است، استان خوزستان 18 نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد که از این میان 10 نماینده در مرحله اول انتخابات که در 7 اسفند برگزار شد به مجلس شورای اسلامی راه یافتند و 8 نماینده دیگر نیز در اردیبهشت 95 مشخص و رهسپار بهارستان شدند./9456/203/ب2

ارسال نظرات