۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸
کد خبر: ۴۲۳۷۰۹
منتخب مردم ارومیه در دور اول انتخابات مجلس: 

مردم به کاندیداهای ولایتمدار و معتقد به اصول نظام رأی دهند

قاضی پور گفت: مردم باید برای شرکت در دور دوم انتخابات مجلس نیز احساس مسؤولیت کرده و با عمل به فرمان رهبر معظم انقلاب، افراد ولایت مدار را برگزینند.
 مجلس شورای اسلامی

نادر قاضی پور منتخب مردم ارومیه در دور اول انتخابات مجلس شورای در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به ورود  4 کاندیدا به دور دوم، گفت: انتخابات دور دوم به دلیل محدود بودن تعداد نامزدها از حساسیت بیشتری برخوردار است.


قاضی پور اضافه کرد: باید این را ثابت کنیم که انتخابات در نظام مقدس اسلامی از اهمیت بیشتری برخوردار است چرا که ملت با انتخاب خود سرنوشت خود را تعیین می کنند.


وی حضور حداکثری مردم در دور اول انتخابات را نشانه روحیه همدلی مردم ارومیه خواند و گفت: مردم با حضور خود در پای صندوق های رای یک بار دیگر نیز حضور خود را در صحنه نشان دهند البته تاریخ گواه است که مردم همیشه در صحنه های حساس حضور داشته اند.


نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی انتخابات را مظهر اراده ملت خواند و افزود: ملت غیور ایران باید فردا با حضور خود در پای صندوق های رای به کاندیداهایی رای دهند که ولایت مدار بوده و اصول اصلی نظام و خطوط قرمز را رعایت و حفظ می کنند.


قاضی پور  تصریح کرد: تعصبی عمل نکنید و  افرادی را انتخاب کنید که نسبت به آن ها شناخت و مطالعه دارید، افرادی که با مردم هم درد باشد.


وی پاکدست و فعال بودن، با مردم در ارتباط بودن، در خدمت مردم بودن و توانایی ارتباط با جناح های مختلف را از جمله ویژگی های کاندیدا های مجلس شورای اسلامی خواند.


منتخب مردم ارومیه در دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری که فرموده اند: «باید انقلابی فکر کرده و عمل کنیم»، اظهار داشت: مردم باید برای شرکت در دور دوم انتخابات مجلس نیز احساس مسؤولیت کنند و به فرمان رهبر خود عمل کرده و  افراد ولایت مدار را برگزینند.


 
گفتنی است که روح الله حضرت پور، سید هادی بهادری، مجید میلان و حاکم ممکان کاندیداهای دور دوم مجلس شورای اسلامی در ارومیه می باشند که برای تصاحب دو کرسی مجلس دهم در انتظار آرای مردم هستند.


نادر قاضی پور نیز تنها کاندیدایی بود که در دور اول انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با رای حداکثری راهی مجلس شد./302/936/ب1

ارسال نظرات