۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۷
کد خبر: ۴۲۳۶۷۸
عضو هيات رئيسه مجمع عمومي مجمع تقريب مذاهب:

 عملكرد گروهك تروريستي داعش با هيچ انديشه ای در منطقه سازگار نیست

عضو هيات رئيسه مجمع عمومي مجمع تقريب مذاهب با اشاره به عدم سازگاری عملكرد گروهك تروريستي داعش با هيچ انديشه ای در منطقه، بر حل مشکلات منطقه با استفاده از خرد و انديشه اسلامي كشورهاي اسلامي تاکید کرد.
نعمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام محمدسعيد نعماني ریيس كنگره ملي كردهاي فيلي عراق ظهر امروز در همايش بين المللي خليج فارس در قشم، ظرفيت ها و چالش هاي پيش روي با اشاره به تلاش بیهوده دشمنان برای تغییر نام خلیج فارس، اظهار داشت: سران برخي كشورهاي حاشيه خليج فارس به دلیل جهل و نادانی در تلاشند تا نام خلیج فارس را تحریف کنند که اقدامی بیهوده است.

 

وی در ادامه افزود: در جریان تغییر نام خلیج فارس، کشورهایی همچون؛ انگليس و رسانه هايي مانند بي بي سي به این مسأله دامن زده و و برخی کشورها نیز بازيچه كشورهاي استكباري شده اند.

 

ریيس كنگره ملي كردهاي فيلي عراق، عنوان كردن مسائل غيرواقعي را نشان از جهل سران برخي كشورهاي حاشيه خليج فارس دانست و تصریح کرد: مسلمانان از اين رهگذر مورد چپاول كشورهاي استعماري قرار گرفته اند.

 

حجت الاسلام نعمانی در ادامه با تاکید بر حفظ وحدت و راهبرد كشورهاي اسلامي در استفاده از ظرفيت هاي منطقه خلیج فارس، وحدت حاکم در جزیره قشم را الگویی برای تمامی كشورهاي اسلامي داست.

 

وي با اشاره به عدم سازگاری عملكرد گروهک تروريستي داعش با هيچ انديشه ای در منطقه، بر حل مشکلات منطقه با استفاده از خرد و انديشه اسلامي كشورهاي اسلامي تاکید کرد.

 

ریيس كنگره ملي كردهاي فيلي عراق در بخش پایانی سخنان خود تصریح کرد: بعضی از كشورهاي استكباري نيز با حضور نظامي در منطقه، ايران که خواهان صلح و ثبات است را دشمن مسلمانان جلوه مي دهند./202/851/ب1

ارسال نظرات