۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۹
کد خبر: ۴۲۳۱۳۶

برگزاری همایش حکمت مطهر در تیپ پیاده امام صادق بوشهر

مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر از برگزاری همایش حکمت مطهر در این تیپ خبر داد.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالکریم اعلمی‌نژاد مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر صبح امروز در جلسه ستاد گرامی‌داشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، گفت: شهید مطهری نه تنها برای انقلاب اسلامی بلکه برای همه اقشار جامعه و آیندگان برنامه فکری و عملی داشت.


حجت الاسلام اعلمی‌نژاد ادامه داد: آشنا کردن جوانان و نوجوانان و نسل امروزی جامعه با اندیشه و افکار شهید مطهری می‌تواند موجب تحولات عظیمی در اجتماع ایران اسلامی شود.


وی با اشاره به اینکه گفتمان استاد مطهری گفتمان سیاسی عقیدتی بود، تأکید کرد: ابداع‌کننده این گفتمان الهی حضرت امام خمینی(ره) بودند و استاد مطهری به عنوان پردازشگر آن به شمار می‌رفتند.


مسؤول نمایندگی ولی فقیه در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر تصریح کرد: استاد شهید مطهری در این گفتمان نشان داد که در دین اسلام هیچ بن بستی وجود ندارد و رسالت پیامبر اسلام(ص) رسالتی است که همه ابعاد بشری را مورد توجه قرار داده است.


حجت الاسلام اعلمی‌نژاد با اشاره به اینکه در نظر داریم با اجرای برنامه‌های کیفی این هفته را به خوبی پاس بداریم، خاطرنشان کرد: برگزاری همایش حکمت مطهر در روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت از اولویت‌های برنامه‌های این هفته در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر است.


وی به دیگر برنامه‌های این هفته اشاره کرد و گفت: تجلیل از مربیان، اساتید و مدیران عقیدتی سیاسی، مسابقه کتابخوانی حکمت مطهر، دیدار با امام جمعه بوشهر، نمایشگاه کتاب، دیدار با خانواده شهید مربی و نشست سیاسی از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در تیپ پیاده امام صادق(ع) بوشهر است./203/833/ب1

ارسال نظرات