۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
کد خبر: ۴۲۳۰۰۸
امام جمعه شاهین دژ:

هدف دشمن از القای حکومت آخوندی ایجاد شکاف بین روحانیت و ملت است

امام جمعه شاهین دژ گفت: هدف دشمن از القاء و طرح مباحثی همچون حکومت آخوندی ایجاد شکاف بین روحانیت و ملت است.
روحانیت

حجت الاسلام و المسلمین نبی باقری،  امام جمعه شاهین دژ در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ارومیه، با اشاره به خطر جریان های سکولار در فضای حوزه، گفت:جریان های سکولار از سوی غربی ها و کسانی که از اسلام هراس دارند،
 طرح ریزی شده است.


حجت الاسلام باقری نهادینه شدن اسلام ناب در جهان را مایه وحشت سکولارها عنوان کرد و افزود: ترس از به خطر افتادن منافع شخصی و قومی و قبیله ای سکولارها سبب سرمایه گذاری آنان و فراهم کردن امکاناتی علیه حوزه و دین و مردم شده است.


وی با بیان اینکه سکولارها قصد مخدوش کردن چهره ناب اسلام را دارند، اظهار داشت: از آنجا که حوزه های علمیه مردمی بوده و به نهادی دولتی وصل نیستند، مردم باید برای تقویت بنیان حوزه های علمیه کمک کرده تا با یاری حوزه ها در مقابل جریان های سکولار ایستادگی کنند.


امام جمعه شاهین دژ با اشاره به بزرگانی همچون آیت الله سعیدی و آیت الله مفتح که برخاسته از حوزه هستند، گفت: آرامش امروز ما نتیجه ی قیام های همین بزرگان است.


 

حجت الاسلام باقری راهکار تقویت فکر و روحیه انقلابی در حوزه های علمیه را در الگو قراردادن علمای برجسته دانست و گفت: اگر ما باوری را که علمای دین بدست آورده اند تقویت کرده و به رشد برسانیم در مقابل همه ی جریانات  انحرافی ایستادگی خواهیم کرد.


وی هدف دشمن از القاء و طرح مباحثی همچون حکومت آخوندی را ایجاد شکاف بین روحانیت و ملت عنوان کرد و اظهار داشت: آخوندهای ما زیر سایه مطلقه ولایت فقیه مستقل هستند و می توانند در هر ارگانی که باشند، انتقاداتی
 سازنده علیه دولت داشته و راهکارهای اصلاح کننده ای را هم ارائه دهند.


حجت الاسلام باقری تصریح کرد: دشمن می خواهد با تقسیم روحانیت به دو فرقه روحانیت درباری و روحانیت مردمی به مردم بقبولاند که روحانیت ما از درون با هم اختلاف دارند.


وی با اشاره به اینکه عده ای با سخنان خرافاتی خود در صدد پیاده کردن اهداف دشمن در داخل کشور هستند، گفت: ملت ایران با امام(ره) و خون شهدا عهد و پیمان بستهاند و تا ظهور منجی عالم بشریت و اهتزاز پرچم لا اله الا الله قیام خود را ادامه داده و از تمامیت ارضی خود حمایت خواهند کرد./936/302/ب2

ارسال نظرات