۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۳
کد خبر: ۴۲۲۹۹۹
عضو ارشد جنبش امل لبنان:

مخالفان مقاومت درصدد تبدیل کشور به جولانگاه بیگانگان هستند

عضو ارشد جنبش امل لبنان تاکید کرد که گام اول در اصلاح کشور کنار گذاشتن اختلافات و اقدامات طایفه گرایانه و حزبی است.
خليل حمدان، عضو شوراي رهبري جنبش امل لبنان


به گزارش خبرگزاری رسا، خلیل حمدان، عضو ارشد جنبش امل لبنان در مراسم یادبودی که در منطقه جنوبی "بریقع" برگزار شد، گفت: اهمیت گفت‌وگوی ملی بر کسی پوشیده نیست و این مساله می تواند خلأ نبود رییس جمهور و مشکل تعطیلی مجلس پارلمانی را حل کند.

 

وی با تاکید بر تمسک به مثلث طلایی مقاومت، حمایت مردمی و ارتش، افزود: از گوشه و کنار کشور شنیده می شود که برخی سیاستمداران می گویند لبنان نباید به جولانگاه و مزرعه دیگران تبدیل شود. این افراد باید بدانند که لبنان به دلیل اقدامات طایفه گرایانه و حزب گرایانه انان به این وضع رسیده است.

 

حمدان تاکید کرد: کسانی که خواستار کنار گذاشتن سلاح از سوی مقاومت هستند و با کینه ورزی با ارتش برخورد می کنند، می خواهند لبنان را به جولانگاه بیگانگان تبدیل کنند. این مسؤولان از انجام اقدامات زیرساختی و ایجاد اصلاحات در نظام سیاسی و اداری خودداری می کنند.

 

عضو ارشد جنبش امل گفت: اگر کشوری پیشرفته و رو به شکوفایی می خواهیم در وهله اول باید با کنار گذاشتن اختلافات و اقدامات حزبی و طایفه ای بستر رشد را فراهم کنیم و گفتمان وحدت و تعامل سازنده را در کشور حاکم سازیم.

 

وی در پایان خاطرنشان کرد: تعطیلی مجلس پارلمانی موجب بی پاسخ ماندن بسیاری از خواسته های مردم در زمینه مسائل اقتصادی و اجتماعی شده و این مساله در صورت حل نشدن، به تعمیق بحران می انجامد./1321/ب902/د
 

 

ارسال نظرات