۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
کد خبر: ۴۲۲۷۰۹
آیت الله شبیری زنجانی:

امنیت و سلامت نعمت های مورد غفلت در جامعه هستند

حضرت ‌آیت الله شبیری زنجانی گفت: امنیت و سلامت را دو نعمت مورد غفلت در جامعه دانست و گفت: متاسفانه بخشی از جامعه به سلامتی توجه نمی کند. سلامت جزء مسائل درجه اول کشور است
آیت الله شبیری در دیدار وزیر بهداشت

به گزارش خبرگزاری رسا‌، سیدحسن قاضی زاده هاشمی به همراه جمعی از معاونان خود با حضور در دفتر حضرت آیت الله شبیری زنجانی با این مرجع تقلید دیدار و گفتگو کرد.

 

حضرت آیت الله شبیری زنجانی در این دیدار خدمت به مردم را نعمت الهی نامیده و خاطرنشان کرد: خداوند به شما برای خدمت به مردم توفیق داده که این بزرگترین عبادت است. اینگونه نعمتها را خداوند نصیب همه نمی کند.

 

وی با بیان روایتی از حضرت رسول اکرم(ص) ادامه داد: حضرت فرمودند «ان لربکم فی ایام دهرکم نفحات الا فتعرضوا لها» این نسیم های رحمتی است که از آن استفاده می کنید و إن شاء الله عنایات الهی پشتبان شماست. خدمت به مردم عبادت است و همه اهل سلوک  اتفاق دارند که خدمت به خلق خدا از عبادات درجه اول است.

 

این مرجع تقلید امنیت و سلامت را دو نعمت مورد غفلت در جامعه دانست و اظهار داشت: روایت داریم که دو نعمت مورد غفلت قرار می گیرد یکی صحت و سلامت و دیگری امنیت است. متاسفانه بخشی از جامعه به سلامتی توجه نمی کند. سلامت جزء مسائل درجه اول کشور است که همت شما و همکارانتان این مشکلات را حل می کند. الحمد لله امثال شما در امر سلامت موفق بوده اید و در همه مجالس ذکر خیر شما هست.

 

حضرت آیت الله شبیری زنجانی کار دکتر روحانی در اداره کشور را «سخت» توصیف کرد و گفت: سلام بنده را به آقای روحانی برسانید. کار آقای روحانی سخت است. اداره کردن یک خانه مشکل است چه رسد به کشوری با این همه تضاد افکار. اختلاف نظرها خیلی کار را مشکل می کند./1323/د102/ج1

ارسال نظرات