۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۱
کد خبر: ۳۶۰۵
نماینده ماهشهر:

انتخابات پرشور ضامن آینده نظام است

خبرگزاری رسا ـ عضو کمیسیون حقوق و قضایی مجلس در نطق خودگفت: باید از اختلاف و تفرقه پرهیز نمود تا بتوانیم در سایه فرمایشات مقام معظم رهبری از کلیه بحرانها عبور نمائیم.
انتخابات پرشور ضامن آینده نظام است

به گزارش خبرنگارخبرگزاری رسا، خلیل حیات مقدم ، نماینده مردم شهرستانهای بندر ماهشهر ، امیدیه و هندیجان طی نطقی در صحن علنی مجلس اظهار داشت: باید از اختلاف و تفرقه پرهیز نمود تا بتوانیم در سایه فرمایشات و توصیه های مقام معظم رهبری از کلیه بحران و توطئه ها عبور نماییم.

وی افزود: امروز بعد از گذشت 30 سال از انقلاب اسلامی ملت شریف ایران در آستانه امتحان بزرگ دیگری است و آن انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری است که ان شاء الله حماسه ای دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی خواهیم بود.

عضوکمیسیون حقوق و قضای مجلس ادامه داد: آنچه مهم است حضور گسترده و با شور و شعور مردم است تا با رای خود مشت محکمی به دهان استکبار کوبیده باشند که این حضور تامین کننده امنیت و ضامن تداوم و تضمین کننده تصمیمات دولت مردان آینده می باشد.

وی یادآور شد: استکبارجهانی به سرکردگی آمریکا و حمایت اسرائیل در نظم نوین جهانی تلاش وافری داشت تا محتوای انقلاب اسلامی از ولایت فقیه که همانا استمرار حکومت انبیاء است خالی نماید.

حیات مقدم تصریح کرد: امروز بعد از سی سال تلاش و انجام توطئه‏های نظامی، محاصره اقتصادی و تحریم و تهدید و هزاران نیرنگ به نتیجه نرسیده و دشمن از همه جهات مایوس گشته تا جایی که دیروز در اخبار آمده بود که رییس دولت اسرائیل اظهار داشته حمله نظامی به ایران دیوانگی است.

وی افزود: پس به امر خداوند بزرگ نباید از یاوه سراییهای دشمن ترس داشت و باید تنها از خدا ترسید و تقوای الهی پیشه کرد.
ارسال نظرات