۱۶ ارديبهشت ۱۳۸۸ - ۱۲:۲۸
کد خبر: ۲۹۹۵

خادمان فرهنگی و دینی زنجان تجلیل می شوند

خبرگزاری رسا ـ دومین مراسم تجلیل از فعالان عرصه های فرهنگی و دینی دهه سوم اردیبهشت در دارالقرآن الکریم زنجان برگزار می شود.
اسلام
 
علی خسروی، رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان هدف از برگزاری این مراسم را شناسایی فعالان حوزه های فرهنگی و دینی دانست و اظهار داشت: با کمک این افراد اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان به اهداف فرهنگی و دینی خود دست می یابد.

رییس اداره فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان این که اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در صدد است تا سالانه همایش تجلیل از فعالان عرصه های فرهنگی و دینی را هر چه با شکوهتر برگزار کند، تصریح کرد: در سایه تلاش فعالان عرصه های فرهنگی و دینی است که شهر زنجان به عنوان پایتخت شور حسینی نامیده شده است.

خسروی اظهار داشت: از اهداف دیگر مراسم تجلیل از خادمان عرصه های فرهنگی و دینی آن است که با کمک فعالان این عرصه از ورود انحرافات به حوزه دین جلوگیری شود و با شناسایی آسیب ها راه های پیشگیری از ورود خرافات به مردم تبیین شود.

وی ادامه داد: از اهداف دیگر این مراسم تغذیه فکری تشکل های دینی و مداحان و به روز رسانی شبکه تبلیغی با استفاده از تمامی ظرفیت های استان خواهد بود.
ارسال نظرات