۱۳ اسفند ۱۳۸۹ - ۲۳:۲۰
کد خبر: ۹۹۶۲۹

نخستین المپیاد ورزشی حوزه علمیه خراسان پایان یافت

خبرگزاری رسا ـ نخستین المپیاد ورزشی حوزه علمیه خراسان، پنج شنبه شب با معرفی نفرات برتر به کارخود پایان داد.
ورزش طلاب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نخستین المپیاد ورزشی طلاب حوزه علمیه خراسان در رشته های تیراندازی، شنا، تنیس روی میز، والیبال و فوتسال به کار خود پایان داد.

بر همین اساس تیم نخبگان حوزه در دیدار نهایی مسابقات والیبال، سه بر دو تیم طب دانشگاه علوم اسلامی رضوی را شکست داد و مقام اول را کسب کرد و تیم شهید همت با نتیجه سه بر دو تیم نورالرضا را مغلوب و به جایگاه سوم رسید.

در فوتسال نیز تیم همدلان با نتیجه پنج بر دو تیم ایثارگران را مغلوب کرد، همچنین تیم جامعه المصطفی العالمیه مشهد تیم سبزوار را شکست داد و به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

در رشته شنای آزاد سید حسین خاتمی، وحید پاک عقیده و محمد ربیعی نفرات اول تا سوم و در رشته کرال پشت علی سرویاسی نفر اول، ناصر صالحی نفر دوم و علی اکبر امیری و محمد کاظمی به طور مشترک به عنوان نفرات سوم شناخته شدند.

در رشته تنیس روی میز، مجتبی تواب، آرش ضیایی و صالح بیگلری عناوین اول تا سوم را به خود اختصاص دادند و در رشته تیراندازی نیز سید علی سیدنژاد، قاسم پهلوان، سیدجلال محمدپور، سیدلضل الله قدسی و مجید زاهدی به ترتیب حایز رتبه های اول تا سوم شدند.

در مراسم اختتامیه این دوره از مسابقات که در سالن کوثر مشهد برگزار شد از نفرات و تیم های برتر تقدیر به عمل آمد.

گفتنی است، نخستین المپیاد ورزشی حوزه علمیه خراسان از آذرماه سال جاری آغاز شد و تا اسفند‌ماه ادامه داشت./934/203/س
ارسال نظرات