۱۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۰۴
کد خبر: ۹۹۵۴۳

نخستین المپیاد علمی طلاب حوزه علمیه خوزستان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ نخستین المپیاد علمی حوزه های علمیه خوزستان در 10 پایه تحصیلی به طور همزمان در سراسر مدارس علمیه استان خوزستان برگزار می شود.
المپياد علمي طلاب در زاهدان
حجت الاسلام علی آلبکل، معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز از برگزاری نخستین المپیاد علمی طلاب حوزه علمیه خوزستان خبر داد.

وی اظهار داشت: این المپیاد علمی در 10 پایه تحصیلی و متناسب با هر پایه سؤالاتی طراحی شده و به طور همزمان در سراسر مدارس علمیه استان خوزستان برگزار می شود.

حجت الاسلام آلبکل تصریح کرد: نفرات برتر مرحله اول به مرحله دوم راه پیدا می کنند و مرحله دوم المپیاد علمی مدارس علمیه خوزستان در مرکز استان خوزستان شهرستان اهواز برگزار می شود.

وی ایجاد شور و نشاط علمی را از اهداف برگزاری این المپیاد دانست و روی آوردن طلاب به مباحث علمی و تشویق آنان را از اهداف مهم مرکز مدیریت حوزه های علمیه خوزستان برشمرد.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه خوزستان خاطر نشان کرد: این المپیاد برگرفته از متون درسی طلاب پایه های مختلف طلاب است و جنبه علمی آموزشی دارد.

وی ادامه داد: این المپیاد علمی در اسفند ماه سال جاری به صورت همزمان در سراسر مدارس علمیه خوزستان برگزار می‌شود کهکمک هزینه سفر به عتبات عالیات، سفر به مشهد مقدس، سفر به قم و سکه بهار آزادی از جوایز نفیس این المپیاد علمی است./945/پ203/ص
ارسال نظرات