۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: ۹۹۲۰۰
در سالروز ورود حضرت معصومه به قم؛

حرم کریمه اهل بیت با حضور اقشار مختلف مردم گلباران ‌شد

خبرگزاری رسا ـ همزمان با سالروز ورود حضرت معصومه (س) به شهر مقدس قم، حرم کریمه اهل بیت (ع) با حضور اقشار مختلف مردم گلباران شد.
حضرت معصومه استقبال از کاروان نمادين ورود حضرت فاطمه معصومه به قم استقبال از کاروان نمادين ورود حضرت فاطمه معصومه به قم استقبال از کاروان نمادين ورود حضرت فاطمه معصومه به قم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز ورود پر خیر و برکت حضرت فاطمه معصومه(س) به شهر مقدس قم، حرم مطهر این بانوی کریمه اهل بیت(ع) توسط اردتمندان خاندان اهل بیت(ع) و اقشار مختلف مردمی گلباران شد.

براساس این گزارش، مردم قم از نخستین ساعات بامداد امروزبا دسته های گل خود را به حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) رساندند و این مضجع شریف و نورانی را گلباران کردند.

مردم قم به که در میان آنان بانوان نیز حضور بسیار چشمگیری داشتند، در سالروز ورود کریمه اهل بیت حضرت معصومه (س) به منظور گرامیداشت روز ورود این بانوی بزرگوار به شهر قم مراسم خاصی را برگزار کردند.

کاروان نمادین استقبال از حضرت معصومه (س) صبح امروز با حضور گسترده بانوان از میدان معصومیه (س) به طرف میدان مطهری حرکت کرده و پس از ملحق شدن دیگر ارادتمندان به آن، به سمت بیت‌النور، محل سکونت بانوی کرامت و سپس به سمت حرم حضرت معصومه (س) حرکت کردند و این مکان مقدس و منور و همچنین ضریح مطهر دختر گرامی امام موسی کاظم(ع) را گلباران کردند.

گفتنی است، شب گذشته نیز مراسم جشنی با حضور اقشار مختلف مردم در حرم حضرت معصومه برگزار شد و مداحان اهل البیت به مدیحه ثرایی و سخنرانان به تبیین مناقب آن بانوی فضیلت و اسوه تقوی پرداختند. /924/پ202/ص
ارسال نظرات