۰۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۹
کد خبر: ۹۹۱۷۲
مدیر حوزه علمیه خوزستان:

برخی از نخبگان هنوز در خواب غفلت و بی بصیرتی هستند

خبرگزاری رساـ مدیر حوزه علمیه خوزستان، امام خمینی(ره) را بزرگترین معجزه جاودان قرن دانست و اظهار داشت: امام خمینی(ره) حوادث جهان را به شکلی پیش بینی کرده بود که ما امروزه شاهد به وقوع پیوستن این پیش گویی ها هستیم.
حجت الاسلام حاجتي، مسؤول نمايندگي دفتر مركز مديريت حوزه علميه قم در خوزستان حجت الاسلام حاجتي، امام جمعه موقت اهواز و مسؤول نمايندگي و دفتر نظارت بر حوزه هاي علميه خوزستان
حجت الاسلام میراحمدرضا حاجتی، مدیر حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به پیش بینی امام خمینی(ره) نسبت به حوادث رخ داده در جهان، اظهار داشت: امام خمینی(ره) به طوری حداوث جهان را پیش بینی کرده بود که جهان امروزه شاهد به وقوع پیوستن این پیشگویی ها است.

وی توجه به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب را بهترین عامل برای مصون ماندن از دسیسه های دشمنان دانست و بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همراه با رهنمودهای خود راه درست و صحیح را به مردم ایران معرفی می کند که ملت باید با اطاعت از این رهنمودها توطئه های دشمنان را شناسایی و سعی در خنثی سازی آنها باشد.

استاد حوزه علمیه خوزستان، با بیان این که امام خمینی(ره) آینده نگری بی نظیر بود، اظهار داشت: اگر پژوهشگران عرصه دینی به گفته ها و بیانات امام خمینی(ره) رجوع کنند و آنان را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهند، به راحتی قادر خواهند بود حوادث آینده را پیش بینی کنند؛ چرا که امام خمینی (ره) با بینش سیاسی، توانست حوادث آینده را پیش گویی کند.

وی به دسته بندی نخبگان و خواص جامعه اشاره کرد و گفت: اولین دسته، علما و فضلای حوزه های علمیه هستند که از جان و دل به رهنمودهای مقام معظم رهبری توجه کرده و سخنان ایشان را مورد تحلیل و پژوهش قرار می دهند، دسته دوم افرادی دوست داران رهبر معظم انقلاب هستند اما به سخنان او توجهی نکرده و به راحتی از آنها عبور می کنند، دسته سوم افرادی هستند که جاهلانه بر ضد مقام معظم رهبری موضع می گیرند و برخلاف سخنان او عمل می کنند و دسته چهارم انسان های بی بصیرتی هستند که آگاهانه رهنمودهای مقام معظم رهبری را نفی کرده و سخنانی بر ضد آن بیان می کنند.

حجت الاسلام حاجتی، با بیان این که رهبر معظم انقلاب در حدود شش سال بیانات امام خمینی(ره) را تحلیل و بررسی کردند، اذعان داشت: پس از این شش سال تنها دو مقاله بر ضمیمه بیانات رهبر معظم انقلاب چاپ شد که این مسأله جای بسی تأسف را برای نویسندگان و پژوهشگران عرصه دینی دارد که این چنین بی تفاوت از سخنان گهربار امام خمینی(ره) گذر کرده و سر خود را به کتاب های ابتدایی حوزه فرو برده اند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، آمریکا را در محاصره سخنان امام خمینی(ره) دانست و تصریح کرد: امروز آمریکا و اسراییل جنایتکار اسیر افکار امام خمینی(ره) شده اند، به طوری که دشمنان اذعان کرده اند که ما اسیر سخنان خمینی هستیم.

وی با بیان این که آحاد و اقشار جامعه باید به سخنان حکیمانه رهبر توجه کنند و آن را ره توشه راه خود قرار دهند، گفت: ما باید فرمایشات رهبر را جدی بگیریم؛ چرا که مقام معظم رهبری، چندی پیش بیان کرده بود که برخلاف خواسته آمریکا خاورمیانه جدید در حال شکل گیری است و ما امروز به روشنی شاهد این پیش بینی ها هستیم.

امام جمعه موقت اهواز، به تهاجم گسترده فرهنگی در ایران اشاره کرد و اظهار داشت: دشمنان اسلام با اجیر کردن برخی از خواص بی بصیرت در ایران بر آمدند با استفاده ابزاری از آنها به خواسته های شوم خود که براندازی نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران بود، برسند، اما خوشبختانه با یاری خداوند متعال و رهنمودهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب دسیسه های آنان از بین رفت.

برخی از خواص هنوز در خواب غفلت هستند

استاد حوزه علمیه خوزستان، در ادامه سخنان خود، بیان داشت: برخی از خواص هنوز در خواب غفلت و فراموشی هستند و به بیان می کنند که هیچ گونه فتنه ای در ایران وجود ندارد و اذعان می کنند که مگر آمریکا بیکار است که بخواهد در ایران تفرقه ایجاد کند و این مسأله در حالی است که دشمنان قسم خوزده نظام اسلامی در عمق ایران نفوذ کرده و در تلاش برای منحرف کردن جوانان و نوجوانان نظام اسلامی از راه دین و قرآن هستند.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی ایران موجی جدید در تحولات منطقه ایجاد کرد، گفت: با آغاز انقلاب اسلامی، دانشجویان و مردم نظام اسلامی به خود باوری رسیده و با پیشرفت علم و فناوری توانستند قله های رفیع موفقیت را بپیمایند و ایران را به کشور نخست در خاورمیانه تبدیل کنند؛ از این رو انقلاب اسلامی ایران موجی جدید در تحولات منطقه ایجاد کرد.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، بیان داشت: دشمنان با امپراتوری های عظیم رسانه ای خود جریان عظیم ضد اسلامی را راه اندازی کرده اند تا آخرین زهر خود را به نظام و مملکت اسلامی ایران بزنند؛ از این رو طلاب و روحانیان مدارس علمیه خوزستان وظیفه دارند با بصیرت افزایی در جامعه توطئه های آنان را خنثی کرده و در برابر آنها با همه قوا ایستادگی کنند.

فتنه سبز جریانی برای براندازی نظام اسلامی بود

وی با اشاره به این که صحنه گردان اصلی فتنه سبز در ایران آمریکا بود، اظهار داشت: ستاد و مقر اصلی هدایت و فرماندهی فتنه سبز در ایران، کاخ ریاست جمهوری آمریکا بود که با خط دهی به سران فتنه در ایران در تلاش برای تغییر نظام اسلامی بودند.

حجت الاسلام حاجتی با اشاره به جریان فتنه سبز و شیوه هدایت آن در ایران، اظهار داشت: به یقین مدیریت جریان فتنه سبز در آمریکا و اسراییل بود و افرادی که به عنوان سران فتنه در ایران شناخته می شدند عروسک های خیمه شب بازی بیش نبودند.

وی به فتنه سبز 25 بهمن ماه جاری اشاره کرد و گفت: واقعه 25بهمن ماه تنها وسیله ای برای منحرف کردند نگاه اذهان عمومی جهان از مصر به سمت ایران بود؛ چرا که آمریکا می توانست به راحتی و دور از چشمان مردم دنیا، نیروهای نظامی خود را در مصر پیاده و آن جا را در تصرف خود در آورد.

امام خمینی(ره) روح جاویدان ملت ایران است

حجت الاسلام حاجتی، با بیان این که این قرن، قرن نابودی استکبار و ایادی آن است، اظهار داشت: امام خمینی(ره) بارها اعلام کرد که این قرن، قرن نابودی استکبار شرق و غرب است و امروزه برخی از نهادهای اطلاعاتی بین المللی بیان کرده اند که آمریکا تا سال 2025 از بین می رود.

وی امام خمینی(ره) را روح جاویدان امت اسلامی دانست و بیان داشت: ملت ایران با پیروی از راه رهبر کبیر انقلاب، استکبار جهانی را به لرزه درآورده و مشت کوبنده ای بر دهان یاوه گویان زدند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان، به اقدام های دشمنان نسبت به تهاجم گسترده فرهنگی اشاره کرد و گفت: امروزه بیش از یکصد و هفتاد رسانه سایبری، یکصد و چهل میلیون مقاله در حوضه اسلام ستیزی و دین ستیزی، چهل هزار سایت و ده ها هزار جلد کتاب بر ضد شریعت اسلام از سوی دشمنان قسم خورده نظام اسلامی چاپ و منتشر شده است که این مسأله در حالی است که برخی از خواص بی بصیرت در ایران به صراحت بیان می کنند که جنگ نرمی بر علیه ایران وجود ندارد و چرا این جنگ نرم را به خورد مردم می دهید.

وی به دیگر اقدام های دشمنان نسبت به ریشه کن کردن دین مبین اسلام در کشورهای اسلامی اشاره کرد و اظهار داشت: آمریکا و هم پیمانان او در سال 2010 میلادی صدها سند رسمی بر ضد ایران تصویب کردند و این در حالی بود که آنان تنها برای ایجاد یک پایگاه وهابی به نام الأزهر بیش از 80 میلیارد دلار هزینه متحمل شدند.

این فعال عرصه فرهنگی با بیان این که بیش از 60 بنیاد رسمی نسبت به تولید استراتژی برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به صورت رسمی فعالیت می کنند، بیان داشت: از آنجا که دشمنان تا به حال نتوانسته اند از هر شیوه ای به نظام اسلام دسترسی پیدا کنند، برآمدند با به کار گیری این بنیاد ها که متشکل از چندین اساتید برجسته دانشگاهی و خبرگان عرصه فرهنگی است، ذره ای از خاک ایران را به تصرف خود در آورند.

دشمنان راهی جز تسلیم شدن در برابر ایران ندارند

امام جمعه موقت اهواز، به اقدام های دشمنان نسبت به عقب نشینی از مواضع پیشین خود اشاره و خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در جلسات خود به این مسأله که ما در حال فروپاشی و نابودی هستیم اذعان کرده اند و در تلاش می کنند تا خود را از منجلاب نابودی بیرون بکشند.

وی با بیان این که مردم ایران تا به حال به شخصیت راستین امام خمینی(ره) پی نبرده اند، گفت: به راستی که دشمنان بهتر از مردم ایران امام خمینی (ره) را شناخته اند و به حق به این عالم فرزانه لقب یگانه دوران و پیشگوی دوران داده اند.

حجت الاسلام حاجتی، در پایان سخنان خود، به نوشته های هنری آلفرد کسینجر، نسبت به امام خمینی (ره) اشاره کرد و اذعان داشت: کسینجر با صراحت کامل بیان می کند که تصمیمات امام خمینی آن چنان رعد آسا بود که ما را از هر گونه برنامه ریزی کردن عاجز کرد و پیش گویی های او به شکلی بود که به جرأت می توان آن را بزرگترین معجزه سیاسی قرن نامید./945/ت301/ص
ارسال نظرات