۰۲ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۰۴
کد خبر: ۹۸۷۹۶
در سالروز میلاد پیامبر؛

جشن عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه قم با حضور مراجع تقلید برگزار شد

خبرگزاری رسا ـ مراسم جشن عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه قم در سالروز میلاد پیامبر گرامی اسلام و حضرت امام جعفر صادق (ع) با حضور مراجع تقلید برگزار شد.
مراسم عمامه گذاري طلاب توسط آيت الله جوادي آملي


به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همزمان با سالروز میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع)، شماری از طلاب حوزه علمیه قم با دست مراجع تقلید و علما ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند.

بر اساس این گزارش مراسم عمامه گذاری طلاب با حضور حضرات آیات لطف الله صافی گلپایگانی، مکارم شیرازی، نوری همدانی و موسوی اردبیلی از مراجع تقلید در دفاتر آنها برگزار شد.

در این مراسم ها مراجع تقلید پوشیدن لباس مقدس روحانیت را با مسؤولیت‌های بزرگ همراه دانستند و از طلاب حوزه‌های علمیه خواست تا مراقب باشند و از این موقعیت و فرصتی که به واسطه این لباس مقدس فراهم شده، حداکثر استفاده را ببرند.

گفتنی است، شب گذشته نیز مراسم عمامه‌گذاری شماری از طلاب حوزه علمیه قم با حضور حضرت آیت الله عبدالله جوادی آملی در محل بنیاد بین‌المللی علوم وحیانی اسراء قم برگزار شد.

حضرت آیت‌الله عبدالله جوادی آملی در این مراسم ضمن، قرائت آیاتی از قرآن کریم، برای طلابی که ملبس به لباس مقدس روحانیت شدند، آرزوی توفیق و عمل به انجام وظایف و ماموریت های طلبگی کرد.

گفتنی است، مراسم جشن عید میلاد پیامبر(ص) و امام جعفر صادق(ع) با حضور اقشار مختلف مردم، طلاب و روحانیان در بیوت و دفاتر مراجع تقلید برگزار شد و سخنرانان به تبیین فضائل و مناقب امام علی(ع) و مداحان اهل البیت(ع) نیز به مداحی پرداختند. /924/ت202/ع

ارسال نظرات