۰۱ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۹۸۷۲۶
با حضور نماینده ولی فقیه؛

جشن عمامه ‌گذاری طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار می ‌شود

خبرگزاری رسا ـ در آستانه میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) جشن عمامه ‌گذاری طلاب حوزه علمیه خراسان، در مشهد برگزار می ‌شود.
جشن عمامه ‌گذاری طلاب حوزه علمیه خراسان برگزار می ‌شود
حجت ‌الاسلام محمدرسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی، تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌ وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه خراسان در شب میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) در مشهد برگزار می ‌شود.

وی با بیان اینکه در این مراسم آیت الله واعظ ‌طبسی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان و مدیر عالی حوزه علمیه خراسان حضور خواهد داشت، تصریح کرد: در این مراسم 50 نفر از طلاب این حوزه به دست آیت الله واعظ طبسی مفتخر به لباس مقدس روحانیت می ‌شوند.

حجت الاسلام رمضانی ابراز داشت: سخنرانی نماینده ولی فقیه در خراسان پیش از ملبس شدن طلاب، مولودی خوانی و اجرای برنامه های مرتبط با شب میلاد پیامبر اکرم(ص) از برنامه ‌هایی است که برای این مراسم در نظر گرفته شده است.

وی خاطر نشان کرد: مراسم عمامه گذاری طلاب حوزه علمیه خراسان امشب با حضور طلاب و فضلای این حوزه بعد از نماز مغرب و عشا در تالار اماکن متبرکه حرم امام رضا(ع) برگزار می ‌شود./934/پ202/ص
ارسال نظرات