۲۹ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۷
کد خبر: ۹۸۵۹۴

ویژه نامه تخصصی فقه وحدت در فضای مجازی منتشر شد

خبرگزاری رسا ـ نخستین ویژه نامه تخصصی فقه وحدت و انسجام حوزه علمیه در فضای مجازی به همت شبکه اجتهاد منتشر شد.
وحدت
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، نخستین ویژه نامه تخصصی فقه وحدت و انسجام حوزه علمیه در فضای مجازی با بررسی ابعاد مختلف وحدت و همگرایی مذاهب فقهی منتشر شد.

این ویژه نامه که به همت شبکه اجتهاد دفتر تبلیغات اسامی خراسان رضوی و به مناسبت میلاد پیامبر رحمت و هفته وحدت و همگرایی مسلمین جهان ارائه شده است به بررسی ابعاد مختلف تقریب بین مذاهب و گرایشات شیعه و سنی پرداخته است.

براساس این گزارش، این ویژه نامه با بخش های مختلفی از جمله معرفی کتب تقریب، یادداشت های مرتبط، به بررسی گفت وگوی میان مذهبی و مناظرات فقها در طول تاریخ با موضوع وحدت از منظر فقهی نگریسته است.

درج اخبار این حوزه را می توان از بخش های مورد توجه علاقه مندان به تقریب دانست که در این ویژه نامه به صورت جداگانه پرداخته شده است. در بخش تصاویر این ویژه نامه می توان عکس هایی از دیدار فقهاء مطرح مذاهب فقهی شیعه و اهل سنت را مشاهده کرد.

این ویژه نامه همچنین450 عنوان کتاب و مقاله را درموضوع همگرایی مذاهب مختلف با یکدیگر در دسترس مخاطبین قرار داده است.

لازم به ذکر است این قسمت با معرفی فقهای جهان اسلام منادی تقریب به همراه معرفی پایگاه های اطلاع رسانی ایشان به همراه معرفی تمام مراکز رسمی فتوا در جهان اسلام گامی در باب آشنایی هر چه بیشتر فعالان این حوزه برداشته است.

علاقمندان جهت استفاده از این ویژه نامه می توانند به نشانی شبکه اجتهاد www.ijtihad.ir مراجعه کنند./930/پ202/ص


ارسال نظرات