۲۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۲۱:۱۸
کد خبر: ۹۸۴۰۹
آیت الله نور مفیدی:

حرکت‌های دشمن شادکن به شدت محکوم است

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان ضمن محکوم کردن اقدام فتنه گران در 25 بهمن، گفت: در این موقعیت حساس و خطیر هر حرکتی و از ناحیه هر کسی که باعث شادی دشمنان و موجب سوء استفاده آنان شود با هیچ معیاری قابل توجیه نیست و شدیداً محکوم است.
آيت الله نور مفيدي


به گزارش خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سید کاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، امروز با صدور اطلاعیه ای اقدام فتنه گران در 25 بهمن ماه را محکوم کرد.

در این اطلاعیه آمده است:
در این موقعیت حساس و خطیر هر حرکتی و از ناحیه هر کسی که باعث شادی دشمنان و موجب سوء استفاده آنان شود با هیچ معیاری قابل توجیه نیست و شدیداً محکوم است.
 
نماینده ولی فقیه در گلستان تأکید کرده است: حضور گسترده و پرشور مردم در راهپیمایی سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر کشور، کام دل همه دوستان را شاد کرد و همچون زهری بر ذائقه دشمنان انقلاب بود.
 
نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان در این بیانیه افزوده است: ملت ایران در 22 بهمن بار دیگر به جهانیان نشان داد بر سر پیمان خود با انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی محکم ایستاده است و اینگونه تلاش های مذبوحانه در اراده و عزم او هیچ خللی وارد نمی کند./950/د102/س

ارسال نظرات