۲۵ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۹۸۱۸۴
نماینده ولی فقیه در گلستان:

ملت‌های مسلمان بصیرت و بیداری را سرلوحه حرکت‌های خود قرار دهند

خبرگزاری رسا ـ نماینده ولی فقیه در گلستان بیداری و بصیرت را دو عامل مهم در پیروزی نهضت ملت ایران در سال 57 دانست و گفت: این دو اصل باید سرلوحه خیزش‌های مردمی دنیا قرار گیرد.
آيت الله نور مفيدي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در گرگان، آیت الله سیدکاظم نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در گلستان، روز گذسته در همایش انقلاب اسلامی، بصیرت دینی، انسجام ملی و استکبار ستیزی در مکتب الحسین‌‌(ع) گرگان اظهار داشت: وقوع انقلاب اسلامی در ایران تا به امروز یکی از شگفت‌انگیزترین رخدادهای جهان محسوب می‌شود؛ زیرا این حرکت انقلابی تنها بر پایه ارزش‌های والای اسلامی و الهی استوار بود و به دولت‌های شرق و غرب دنیا متکی نبود.

وی با اشاره به شخصیت پیامبر‌گونه و الهی امام خمینی(ره) در هدایت و رهبری این قیام بزرگ افزود: آن چه که سبب امتیاز بالای جنبش سرنوشت‌ساز امام راحل می‌شود، مبرا بودن انگیزه ایشان از هر‌‌گونه شائبه است، زیرا حرکت امام خمینی(ره) تنها در جهت رضای خداوند متعال صورت گرفت.
 
آیت الله نورمفیدی، با استناد به آیات شریفه قرآن کریم و رسالت و وظیفه انبیا برای هدایت مردم و مبارزه با طاغوتیان تصریح کرد: امام خمینی(ره) فرستاده ای از سوی خدا بود تا مردم مسلمان ایران را از شر فرعون زمان نجات دهد.

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی گفت: امروزه همه ما باید با تلاش ویژه ای در راستای آرمان‌های امام راحل، شهدا و ساختن میهن اسلامی گام برداریم.
 
آیت الله نورمفیدی، با اشاره به تسخیر لانه جاسوسی آمریکا که امام راحل از آن به عنوان انقلاب دوم نام بردند، افزود: اگر حیات انقلاب اسلامی با حضور استکبار در کشور همراه می شد، امر بیهوده و بی فایده‌ای بود.
 
وی با اشاره به دخالت کشورهای غربی به ویژه آمریکا در امور مصر گفت: جای شگفتی است که ابرقدرت‌هایی همچون آمریکا به خود اجازه دخالت و تصمیم گیری در امور ملت بزرگی همچون مصر را داده است.

آیت الله نورمفیدی با آرزوی هوشیاری دولت مصر در اداره امور کشورش‌ اظهار امیدواری کرد: اگر حرکت کشورهای اسلامی با بصیرت و بیداری همراه باشد، دست دشمنان اسلام و آمریکا از منطقه کوتاه خواهد شد./950/پ202/س
ارسال نظرات