۲۲ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۹۷۹۲۷
عضو هیأت رییسه مجلس:

خیزش های مردمی در مصر برگرفته از ملت انقلابی ایران است

خبرگزاری رسا ـ عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی، خیزش های مردمی امروز مردم مصر را برگفته از ملت انقلابی ایران اسلامی دانست و گفت: ملت ایران می تواند مسلمانان جهان را متحد کرده و با یکدلی تفرقه را از مسلمانان دور کند.
احمد ناطق نوري نماينده مردم نور محمود آباد چمستان و بلده در مجلس شوراي اسلامي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در نور، احمد ناطق نوری، عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی در سخنان پیش از خطبه نمازجمعه شهرستان نور، خیزش های مردمی مصر را برگفته از ملت انقلابی ایران اسلامی دانست و گفت: ملت ایران می تواند مسلمانان جهان را متحد کرده و با یکدلی تفرقه را از مسلمانان دور کند.

وی بر اتحاد و انسجام ملت های مسلمان جهان تاکید کرد و افزود: تفرقه مهم ترین آفت بین مسلمان بوده و دشمنان امروز به دنبال این هستند تا بین ما شکاف ایجاد کنند.

ناطق نوری به جنگ هشت ساله اشاره و تصریح کرد: جنگ تحمیلی هزار میلیارد دلار به خسارت به بار آورد، این در حالی است که بودجه کشور با 50 هزار میلیارد دلار بسته می شود.

وی اظهار داشت: در حکومت شاهان قاجار و پهلوی در هر اتفاقی بخش مهمی از خاک کشور که امروز یک کشور مستقل شده را واگذار کردند اما به برکت انقلاب ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران اجازه نداد حتی تا یک سانتی متر از خاکی ایران اسلامی از دست برود.

ناطق نوری با اعلام این که در قبل از انقلاب، مردم از حداقل امکانات بی بهره بودند، گفت: اما امروز به برکت انقلاب با تلاش متخصصان، دانشمندان و جوانان با هوشمندی مقام معظم رهبری توانسه بر پای خود بایستد و در دنیا حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی تصریح کرد: برای دستیابی به اهداف بلند انقلاب اسلامی و برقراری کامل عدالت، همه باید مطیع امر ولی فقیه باشیم تا با بصیرت و حفظ انسجام اجازه ندهیم دشمنان کینه توز در صفوف متحد ملت بزرگ ایران اسلامی رخنه کنند.

ناطق نوری با اشاره به این که امروز آرمان ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی جهانی شده است، ادامه داد: خیزش‌های مردمی در دنیا به تأسی از انقلاب شکوهمند ملت ایران صورت گرفته است.

عضو هیأت رییسه مجلس شورای اسلامی با بیان این که امروز ملت ایران پرچم دار مبارزه علیه طاغوت و استکبار است، خاطرنشان کرد: ملت آزادی خواه جهان همواره مردم کشورمان را الگوی مبارزاتی خود قرار می دهند.

وی در بخش دیرگی از سخنان خود به حضور حماسی امروز ملت ایران اشاره کرد و با بیان این که این حضور کم نظیر تجدید میثاق دوباره با آرمان های امام راحل و مقام معظم رهبری بود، گفت: ملت ولایت مدار ایران در طول سی سال گذشته همواره حافظ ارزش های اسلامی و انقلابی بوده و هستند./950/پ201/ص
ارسال نظرات