۲۱ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۲۱
کد خبر: ۹۷۸۵۲
عضو جامعه مدرسین:

راهپیمایی 22 بهمن، اعلام موضع قاطع ملت در برابر فتنه گران و توطئه گران است

خبرگزاری رسا ـ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، حضور پرشور و حماسی آحاد مختلف جامعه در راهپیمایی روز 22 بهمن را اعلام موضع قاطع ملت ایران بر ضد فتنه گران و توطئه گران دانست.
2/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين 1/  حجت الاسلام و المسلمين محمود رجبي عضو جامعه مدرسين
حجت الاسلام والمسلمین محمود رجبی، از اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، گفت: حضور مردم در صحنه های مختلف نشانه ابراز وفاداری نسبت به انقلاب، امام و ولایت فقیه است.

وی حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را از ابعاد مختلف مهم ارزیابی کرد و با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی امسال اعلام موضع قاطع ملت در برابر توطئه گران است، گفت: ما توطئه های دشمنان در سال 88 را پشت سرگذاشتی،م اما نباید تصور کنیم توطئه های فتنه گران تمام شده است و باید با حضور جدی تر و پررنگ تر در صحنه ترفندهای دشمنان را خنثی کنیم.

قائم مقام مؤسسه امام خمینی(ره) قم، بیان داشت: با توجه به اینکه ابرقدرت های جهانی و استکبار می بینند توطئه های و تحریم های آنها اثرگذار نبوده و ایران اسلامی در عرصه های مختلف با شتاب پیش می رود، توطئه ها و تهاجم های نوینی دارند که حضور مردم آنها را مایوس و نقشه های آنها را خنثی خواهد کرد.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی ادامه داد: دشمنان می خواهند با تبلیغات سو وانمود کنند نسل جوان از انقلاب اسلامی و ارزش ها فاصله گرفته است و حضور پرشور ملت ایران به ویژه نسل جوان در راهپیمایی روز 22 بهمن تمام نقشه های دشمنان را نقش برآب خواهد کرد.

عضو شورای عالی حوزه های علمیه در ادامه تصریح کرد: این روزها شاهد جنبش های اسلامی در منطقه خاورمیانه هستیم و به همین دلیل حضور یکپارچه ملت ایران هم تایید و حمایت از جنبش های اسلامی و هم نوعی احساس قدرت برای این حماسه سازان در کشورهای اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین رجبی گفت: ملت ما در چنین روزهایی توانستند با دست خالی رژیمی که از همه سو حمایت می شد را سرنگون کنند، قعطا ملت های منطقه نیز با الهام گیری از انقلاب اسلامی می توانند این کار را انجام دهند.

وی تاکید کرد: حضور پرشور مردم در 22 بهمن و سر دادن شعارهایی در حمایت از خیزش اسلامی، بارقه امید در دل حماسه سازان این کشور و تقویت روحیه آنها خواهد بود و ملت ایران این مساله را نشان خواهند داد. /924/ت302/ص
ارسال نظرات