۱۷ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۸:۱۶
کد خبر: ۹۷۴۷۹
رییس هیات امنا دفتر تبلیغات اسلامی:

عنایات امام و رهبری دفتر تبلیغات را به رشد و بالندگی رسانده است

خبرگزاری رسا ـ رییس هیات امنا دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، توجه و عنایت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری را عامل رشد، بالندگی و ارتقا این نهاد تبلیغی و فرهنگی دانست.
عنایات امام و رهبری دفتر تبلیغات را به رشد و بالندگی رسانده است
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمد جعفری گیلانی، رییس هیات امنا دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، عصر یک شنبه در مراسم تودیع خود که در سالن همایش های دفتر تبلیغات برگزار شد، در سخنانی ابراز داشت: بنده خودم را سربازی کوچک برای نظام اسلامی می دانم و از خدا می خواهم توفیق دهد تا در این راه استوار و ثابت قدم باشم.

وی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی در عرصه های مختلف خدمات و اقدامات شایانی را انجام داده است، ادامه داد: پیشرفت هایی که این نهاد داشته است، مرهون تلاش ها و برنامه ریزی هایی است که دوستان انجام داده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی تاکید کرد: رییس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم نیز شخصیتی پرکار و سخت کوش است و خوشبختانه با برنامه ریزی هایی که ایشان داشته اند، دفتر تبلیغات به موفقیت های بسیار خوبی دست یافته است.

وی بیان داشت: دفتر تبلیغات اسلامی مورد عنایت و توجه امام راحل و مقام معظم رهبری بوده و هست و حضرت آیت الله خامنه ای رهبر فرزانه انقلاب نیز همواره از این نهاد حمایت کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین جعفری گیلانی با بیان اینکه دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم بستری برای رشد و توسعه روشنفکری دینی در حوزه است، تاکید کرد: در حال حاضر نشریات و مجلات زیادی از سوی این نهاد حوزوی منتشر می شود و نویسندگان کم نظیری هم در این دفتر مشغول نوشتن و تحقیق هستند.

وی بیان داشت: امیدواریم با همت و تلاش دوستان، و ارائه طرح های نو و ابتکاری روند رو به رشد و پیشرفت دفتر ادامه داشته باشد و در این راستا همه باید دست به دست هم دهند.

رییس هیات امنا دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم تصریح کرد: عنایات و توجه امام راحل و مقام معظم رهبری به این نهاد حوزوی، دفتر تبلیغات را به رشد و بالندگی رسانده است.

وی ابراز داشت: مقام معظم رهبری به جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین ربانی عنایت و اعتماد خاصی دارند که این مساله مایه مباهات و افتخار ما است. /924/پ202/ص
ارسال نظرات