۱۶ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۰۴
کد خبر: ۹۷۴۰۱

آیت‌الله نوری‌همدانی با خانواده‌های شهدای خوزستان دیدار می‌کند

خبرگزاری رسا ـ حضرت آیت‌الله نوری‌همدانی‌ فردا با خانواده‌های شهدا و ایثارگران استان خوزستان دیدار می‌کند.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرگزاری رسا در اهواز، حضرت آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید، ساعت 9 فردا با خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان استان خوزستان، در مسجد ارشاد اهواز دیدار خواهد کرد.

بر اساس این گزارش، دیدار حضرت آیت الله نوی همدانی از خانواده‌ شهیدان محمدزمان و علی‌اکبر شالباف و سید طاهر جزایری در اهواز از دیگر برنامه‌هایی است که فردا برگزار خواهد شد؛ این دیدار عصر فردا در منازل این سه شهید صورت می‌گیرد.

برنامه‌های دیگر کمیته دهه فجر سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خوزستان شامل غباررویی و عطرافشانی گلزارهای شهدای استان با عنوان «میهمانی لاله‌ها» روز پنج‌شنبه چهاردهم بهمن‌ماه، افتتاح یادمان‌های ساخته شده شهدای دانش‌آموز در مدارس شاهد استان، راه‌اندازی و افتتاح سایت عاشورایان، برگزاری نمایشگاه عکس و کتاب در اهواز، برگزاری یادواره‌های شهدای خوزستان در شهرهای مختلف استان، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی در سطح شهرستان‌های استان است.

همچنین به مناسبت سی‌و‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران این کمیته برنامه‌هایی همچون دیدار خانواده‌های شهدای انقلاب اسلامی با آیت‌الله موسوی جزایری، نماینده ولی‌فقیه در استان و حجازی استاندار خوزستان، برگزاری نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در گلزار شهدای هویزه و کرخه نور، نواختن زنگ ایثار و انقلاب در مدارس شاهد شهر اهواز و شهرستان‌های استان، برپایی شب شعر و خاطره‌گویی با موضوع ایثار و شهادت در شهرستان اهواز، افتتاح یادمان جدید گلزارهای شهدا، برگزاری اردو برای دانشجویان و دانش‌آموزان شاهد و ایثارگر استان به مناطق عملیاتی جنوب و تعویض پرچم‌های مزار شهدای استان اجرا می‌کند. /945/د102/س

ارسال نظرات