۱۰ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر: ۹۶۸۱۲

راه‌اندازی صدای مشاور در حوزه علمیه خراسان

خبرگزاری رسا ـ در آستانه دهه فجر، صدای مشاور با هدف مشاوره غیر حضوری به طلاب، حمایت از طلاب شهرستان‌‌ها و ارائه خدمات مشاوره‌ای‌‌ به آنها، راه‌اندازی شد.
پاسخگويي تلفني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد، در آستانه دهه فجر، صدای مشاور به همت مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان و با هدف ارائه مشاوره غیر حضوری به طلاب، حمایت از طلاب شهرستان‌ها و ارائه خدمات مطلوب‌ به آنها راه‌اندازی شد.

صدای مشاور به ارائه مشاوره در زمینه‌های خانواده، ازدواج، حقوقی، پزشکی، تربیتی و تحصیلی به طلاب و خانواده‌های آنها می‌پردازد.

طلاب و خانواده‌های آنها می‌توانند برای اطلاع از برنامه‌های صدای مشاور و برقرار ارتباط با مشاوران این بخش با شماره 2280140-0511 و جهت ارائه انتقادات و پیشنهادهات خود با شماره 2280141-0511 تماس بگیرند.

هر مشاوره تلفنی به مدت پانزده دقیقه انجام می شود و مشاوره حضوری به مدت 45 دقیقه در نظر گرفته شده است.

طلاب و خانواده های آنها می توانند شنبه‌ها از ساعت نه تا دوازده جهت مشاوره تربیت فرزند و از ساعت هفده تا بیست جهت مشاوره حقوقی تماس گیرند.

همچنین یکشنبه‌ها، از ساعت هفده تا بیست مشاوره خانواده، دوشنبه ها از ساعت نه تا دوازده مشاوره تحصیلی، سه شنبه ها از ساعت نه تا دوازده مشاوره خانواده، و از ساعت هفده تا بیست مشاوره پزشکی ارائه می‌شود.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه ها از ساعت هفده تا بیست مشاوره حقوقی و پنج‌شنبه‌ها از ساعت یازده تا سیزده مشاوره خانواده به طلاب و خانواده‌های آنها ارائه خواهد شد.

گفتنی است، فعالیت صدای مشاور از سال گذشته به صورت غیر رسمی آغاز شده بود که امسال و در آستانه دهه فجر، این مرکز به صورت رسمی فعالیت خود را آغاز کرده است./934/پ202/س
ارسال نظرات