۰۴ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۷
کد خبر: ۹۶۴۳۸

جزئیات برنامه سفر آیت الله نوری همدانی به خوزستان اعلام شد

خبرگزاری رسا ـ ستاد هماهنگی سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به خوزستان، برنامه‌های سفر این مرجع تقلید را تشریح کرد.
آيت الله نوري همداني
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، ستاد هماهنگی سفر حضرت آیت الله نوری همدانی به خوزستان، اعلام کرد: حضرت آیت الله نوری همدانی از مراجع تقلید قم، جمعه، پانزدهم بهمن ماه سال جاری، از طریق فرودگاه وارد اهواز می شود.

بر اساس این گزارش برنامه های رسمی سفر حضرت آیت الله نوری همدانی از صبح روز شنبه آغاز می شود.

حضرت آیت الله نوری همدانی در نخستین روز حضور خود در خوزستان، ساعت 8:30 صبح در یادواره 183 روحانی شهید استان خوزستان که در سالن مسابقات شرکت ملی نفت برگزار می شود، شرکت کرده و به سخنرانی خواهد پرداخت.

این مرجع تقلید بعد از ظهر روز شنبه ساعت 15:30 دیداری با طلاب و روحانیان خوزستان در مسجد اعظم اهواز خواهد داشت.

همچنین روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه ساعت 8:30 دیداری با خانواده های معظم شهدای استان شهید پرور خوزستان خواهد داشت و در ادامه برنامه های خود؛ بعد از ظهر همان روز با حضور در منازل خانواده های شهدا، از خانواده های دو و سه شهید دیدار و سرکشی خواهد کرد.

در این گزارش آمده است؛ برای روز دوشنبه، هجدهم بهمن ماه، نیز از سوی ستاد هماهنگی سفر حضرت آیت االله نوری همدانی به خوزستان دیدار با نیروهای مسلح مستقر در خوزستان، ساعت 8:30 صبح در ستاد فرماندهی سپاه حضرت ولی عصر(عج) خوزستان و دیدار با نخبگان این استان، ساعت 15:30 در سالن همایش های استانداری خوزستان برنامه ریزی شده است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در آخرین روز سفر خود، ساعت 8:30 صبح با مدیران و مسؤولان اداری و فرهنگی استان در استانداری خوزستان دیدار خواهد کرد.

گفتنی است این مرجع تقلید، بعدازظهر روز سه شنبه، نوزدهم بهمن ماه خوزستان را به مقصد قم ترک خواهد کرد./945/ت302/ص
ارسال نظرات