۰۳ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۵:۳۶
کد خبر: ۹۶۳۳۳
آیت الله شفیعی:

پیروزی انقلاب اسلامی ایران آغاز نفرت جهانی علیه استکبار بود

خبرگزاری رسا ـ نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، دهه فجر را دهه روشنی‌ها و سعادت بشری دانست و اظهار داشت: با انقلاب اسلامی ایران تحولی شگرف در جهان پدید آمد که موجب منفور شدن استکبار جهانی و محبوبیت انقلاب اسلامی در اذهان دنیا عمومی شد.
آيت الله شفيعي، نماينده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، آیت الله سید علی شفیعی، نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، صبح امروز در همایش گرامیداشت دهه فجر، با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران انفجار نور بود، اظهار داشت: با آغاز انقلاب اسلامی ایران تحولی عظیم و شگرف در جهان پدید آمد که همه جهانیان را مبحوط عظمت و جلال خود کرد.

استاد عالی حوزه علمیه خوزستان، با اشاره به این که برای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران جوانان زیادی جان خود را فدای این آب و خاک کردند، گفت: برای شکل گیری انقلاب اسلامی ایران و گسترش اسلام ناب محمدی در جهان، سفره ای پهناور از خون پاک جوانان این مرز و بوم در برابر مسلمانان پهن شد که موجب تضمین انقلاب اسلامی ایران شد.

آیت الله شفیعی در ادامه سخنان خود، با بیان این که دهه فجر، دهه روشنی ها و سعادت بشری است، تصریح کرد: مردم غیور ایران با رهبری امام خمینی(ره) توانستند در برابر رژیم منحوس پهلوی ایستادگی کنند و آن را به اعماق زباله دانی تاریخ بفرستند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، با اشاره به این که هدف از برگزاری راهپیمایی 22 بهمن متجلی در اهداف قیام امام حسین(ع) است، خاطر‌نشان کرد: امام حسین (ع) برای برای زنده نگه داشتن دین اسلام و اعلام براعت از مستکبران قیام کرد که ستاد گرامیداشت دهه فجر نیز با هدف زنده نگه داشتن دین اسلام، دفاع از مظلومان جهان، ایستادگی و اعلام برائت از دشمنان راهپیمایی دهه فجر را برگزار می کند.

نایب رییس شورای حوزه علمیه خوزستان با بیان این که مسؤولان و کارشناسان عرصه های دینی باید ریشه های شکل گیری انقلاب اسلامی ایران را به جوانان و نوجوانان بیان کنند، گفت: همه مسؤولان و کارشناسان باید هوشیار و آگاه باشند؛ چرا که جوانان و نوجوانان این مرز و بوم در حال فاصله گرفتن از ریشه های اصیل انقلاب هستند و باید رویکردهای جدیدی اتخاذ شود تا بتوان با هجمه‌های سنگین رسانه‌ای غرب مبارزه کرد و جوانان را از چنگال زهرآگین دشمنان نجات داد.

آیت الله شفیعی در پایان سخنان خود، به اقدام های دشمنان نسبت به جلوگیری از حضور مردم در عرصه های عمومی اشاره کرد و اذعان داشت: دشمنان همواره در تلاش هستند تا از طریق رسانه‌های گروهی از حضور مردم در راهپیمایی‌های سالانه جلوگیری کنند؛ از این رو روحانیان، مسؤولان و کارشناسان عرصه‌های فرهنگی باید با بصیرت و آگاه‌سازی در جامعه، توطئه‌های دشمنان را خنثی کنید./945/پ201/س
ارسال نظرات