۲۹ دی ۱۳۸۹ - ۲۳:۳۹
کد خبر: ۹۶۰۶۲

اردوی رشد در حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود

خبرگزاری رسا ـ اردوی رشد ویژه فرزندان طلاب حوزه علمیه خراسان در مشهد برگزار می‌شود.
اردوی رشد در حوزه علمیه خراسان برگزار می‌شود
حجت الاسلام محمد رسول رمضانی، مسؤول دفتر فرهنگی تربیتی حوزه علمیه خراسان، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: اردوی رشد ویژه فرزندان طلاب و فضلای حوزه علمیه خراسان در مقطع راهنمایی و دبیرستان برگزار می‌شود.

وی با بیان این‌که این اردو اول بهمن‌ماه برگزار خواهد شد، اذعان داشت: در این اردوی یک روزه 160 نفر از فرزندان دختر و پسر طلاب به همراه والدین خود حضور می‌یابند.

حجت الاسلام رمضانی ادامه داد: برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آسیب‌های دوران جوانی و نوجوانی با حضور‌ زعیمی‌ از اساتید مرکز مشاوره حوزه علمیه خراسان، برگزاری مسابقات تربیتی و ورزشی و برگزاری مسابقه انشا از برنامه‌های در نظر گرفته در بخش قبل از ظهر به شمار می روند.

وی با بیان این‌که تشکیل حلقه‌های معرفت با موضوعات تحصیلی، دینی، ارتباط با مدرسه و برگزای مسابقه کلمات قصار ویژه والدین از از جمله برنامه‌های در نظر گرفته برای بعد از صرف نهار هستند، بیان داشت: سخنرانی حجت الاسلام ناصری‌نژاد، مسؤول پذیرش و تحقیقات حوزه علمیه خراسان، اهدای جوایز به برگزیدگان مسابقات اجرا شده و تقدیر از دانش آموزان برتر از برنامه‌های در نظر گرفته شده در اختتامیه این اردو محسوب می‌شوند./934/پ202/س
ارسال نظرات