۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۲۱:۵۹
کد خبر: ۹۴۰۵۱
آیت الله شبستری:

موفقیت طرح هدفمندی یارانه ها در گرو اعتماد مردم نسبت به مسؤولان است

خبرگزاری رسا ـ آیت الله شبستری خواستار نظارت دقیق و به روز نسبت به نرخ های حمل و نقل در کشور شد و گفت: نباید اعتمادی که مردم به مسؤولان در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها داشته اند، با بی توجهی عده ای قانون شکن از بین برود.
آيت الله شبستري
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، آیت الله محسن مجتهدشبستری، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در دیدار کارکنان اداره کل راه و ترابری این استان اظهار داشت: نباید اجرای طرح هدفمندی یارانه ها فرصتی برای سوء استفاده عده ای برای افزایش بی رویه کرایه های حمل و نقل درون شهری و برون شهری باشد.

وی با بیان این که افزایش کرایه ها با اجرای طرح هدفمندی یارانه ها و تغییر قیمت حامل های انرژی معقول است، خاطرنشان کرد: باید حمل و نقل جاده ای با مدیریت بیشتری انجام شود تا در این حوزه با مشکل روبه رو نشویم.

آیت الله شبستری خواستار نظارت دقیق و به روز نسبت به نرخ های حمل و نقل در کشور شد و گفت: نباید اعتمادی که مردم به مسؤولان در اجرای طرح هدفمندی یارانه ها داشته اند، با بی توجهی عده ای قانون شکن از بین برود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تأخیر در پروازهای هواپیمایی کشور گفت: حل این مشکل نیازمند برنامه ریزی و بازنگری در این خصوص می باشد و می توان با به کارگیری نیروهای متخصص و کارآزموده این مشکل را رفع کرد.

همچنین اروجعلی علیزاده، مدیرکل راه و ترابری آذربایجان شرقی اظهار داشت: هم اکنون 450 پروژه ملی و استانی در حوزه راه و ترابری استان با سه هزار میلیارد ریال اعتبار در حال اجرا است./935/÷202/س
ارسال نظرات