۰۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۹
کد خبر: ۹۴۰۲۶
23 دی ماه؛

امتحانات نیم‌سال اول تحصیلی مدارس علمیه سراسر کشور آغاز می‌شود

خبرگزاری رسا ـ مسؤول اداره امتحانات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه از برگزاری امتحانات نیم‌سال اول تحصیلی مدارس علمیه سراسر کشور خبر داد.
امتحانات نیم‌سال اول تحصیلی مدارس علمیه سراسر کشور آغاز می‌شود


حجت‌الاسلام عباس ثقفی، مسؤول اداره امتحانات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا گفت: امتحانات نیم‌سال اول تحصیلی مدارس علمیه از 23 دی ماه آغاز می‌شود.

وی افزود: مدارس علمیه سراسر کشور به صورت همزمان امتحانات نیم سال اول تحصیلی خود را از 23 دی ماه تا دوم بهمن ماه برگزار می‌کنند.

حجت‌الاسلام ثقفی خاطر نشان کرد: این امتحانات در بیش از 330 مدرسه علمیه سراسر کشور در سطح یک و 70 مدرسه علمیه در سطح دو و سه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: طلاب پایه‌های هفتم تا دهم شامل طلاب سطح سه به شمار می‌آیند که امتحانات این دسته از طلاب نیز همزمان با دیگر مدارس علمیه به صورت همزمان برگزار خواهد شد.

مسؤول اداره امتحانات مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه یادآور شد: تمامی مراحل امتحانات به عهده مدارس علمیه است و تنها نظارت بر نحوه برگزاری و اعلام زمان برگزاری امتحانات از طریق مرکز مدیریت اعلام می‌شود.

وی با بیان این که نمره قبولی در هر درس 12 اعلام شده اظهار داشت: بخشی از نمره درسی توسط استاد داده می‌شود که فعالیت‌های تحقیقی، پژوهشی و حضور در کلاس برخی از این امتیازاتی است که توسط استاد منظور خواهد شد.

حجت‌الاسلام ثقفی گفت: نتایج امتحانات یک هفته پس از پایان یافتن امتحانات از طریق مدارس به طلاب حوزه‌های علمیه اعلام می‌شود./917/ت302/ع

ارسال نظرات