۰۴ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۲۰
کد خبر: ۹۳۸۸۷
مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی:

حماسه 9 دی بیانگر پیوند محکم مردم با نظام اسلامی بود

خبرگزاری رسا ـ مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی گفت: حماسه 9 دی بیانگرپیوند محکم مردم با نظام اسلامی و ولایت فقیه است.
راهپيمايي
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا از بجنورد، حجت الاسلام زین العابدین روحانی نیا، مدیر کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی، امروز در نشست با کارکنان این اداره کل‌ افزود: حماسه 9 دی بیانگر پیوند محکم مردم با نظام اسلامی و ولایت فقیه است و یاد این روز باید برای همیشه در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شود؛ زیرا مردم ایران اسلامی در روز نهم دی اثبات کردند که هرجا نظام اسلامی و ارزش‌های انقلابی از سوی دشمنان به خطر بیفتد در صحنه حاضر می شوند.

وی با اشاره به بصیرت مردم و نقش آن در خلق حماسه 9 دی اظهار داشت: مشکل اصلی دشمنان این سرزمین، بصیرت ملت و غیرت دینی جوانان کشور است؛ چون بصیرت و بیداری ملت ایران، محاسبات استکبار را بر هم زده است‌، ملت عاشورایی ایران با بصیرت، آگاهی، صبر و پایداری و با تمام فراز و نشیب‌ها در کنار مقام معظم رهبری، راه امام‌(ره) و شهیدان را ادامه دادند و از مکتب عاشورا درس بصیرت و آگاه بودن را آموختند.

وی در ادامه خاطر‌نشان کرد: حماسه‌ای که مردم ایران با حضور میلیونی خود در 9 دی آفریدند، سبب دلگرمی و احساس غرور و قدرت خود مردم ایران و دوستان انقلاب در داخل و سراسر دنیا شد، خشم و عصبانیت دشمنان و منافقان و البته واکنش همراه با انفعال و عقب‌نشینی آنها را به همراه داشت و همچنین باعث بیداری برخی شد که در اوضاع بعد از انتخابات تا حدودی دچار شک و تردید شده‌ بودند.

حجت الاسلام روحانی‌نیا در پایان، افزایش بصیرت مردم، برملا شدن چهره منافقان، توجه ویژه به ریشه فتنه را از دیگر دستاوردهای حماسه 9 دی عنوان کرد./966/پ202/س
ارسال نظرات