۲۱ آذر ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۴
کد خبر: ۹۲۹۹۰

برگزاری اردوی تبلیغی شماری از طلاب حوزه علمیه مشهد

خبرگزاری رسا ـ مسؤول کارگروه تبلیغ مدرسه علمیه عباسقلی‌خان مشهد از برگزاری اردوی آموزشی تبلیغی ویژه طلاب این مدرسه به گناباد و شهرهای حومه آن خبر داد.
اردو
حجت الاسلام جواد شکری، مسؤول کارگروه تبلیغ مدرسه علمیه عباسقلی‌خان شاملو مشهد، در گفت‌‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در مشهد اظهار داشت: 25 نفر از طلاب مدرسه علمیه عباسقلی خان در اردوی آموزشی تبلیغی این مدرسه که به مقصد گناباد برگزار شده است حضور یافتند.

وی با بیان این‌که این اردو به منظور بالا بردن ظرفیت های تبلیغی طلاب مبتدی این مدرسه و همفکری در زمنیه اثر بخش کردن تبلیغ برگزار می شود، بیان داشت: این افراد در قالب گروه های سه نفره اعزام شدند که یک نفر از این گروه روحانی بوده و دارای سابقه تبلیغی است.

حجت الاسلام شکری به حضور ده نفر از همسران طلاب در این اردوی آموزشی تبلیغی اشاره کرد و ادامه داد: این افراد در امر تبلیغ در مناطق مشخص شده به اجرای وظیفه تبلیغی خود خواهند پرداخت.

وی با بیان این‌که گروه اعزامی مدرسه علمیه عباسقلی خان از اول محرم در گناباد و شهرهای آن حضور یافته اند، خاطر نشان کرد: گناباد، بجستان، بیدخت و یونسی از مناطقی است که طلاب به آنجا اعزام شده اند.

مسؤول کارگروه تبلیغ مدرسه علمیه عباسقلی خان شاملو مشهد یادآور شد: مقاطع مختلف تحصیلی، خوابگاه های دانشجویی، دانشگاه‌های آزاد، پیام نور، علوم پزشکی و علمی کاربردی از نقاط هدف این گروه تبلیغی به شمار می رود./934/پ202/س
ارسال نظرات