۱۸ آذر ۱۳۸۹ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۹۲۷۲۹
معاون سیاسی استانداری خوزستان:

عاشورا زمینه ساز نهضت انقلاب اسلامی ایران است

خبرگزاری رسا ـ معاون سیاسی استانداری خوزستان، عاشورا را موتور محرکه انقلاب اسلامی ایران دانست و اظهار داشت: با بهره گیری از ظرفیت های عاشورا، می توانیم جامعه را به سوی جامعه مهدوی و حسینی سوق دهیم و زمینه ساز برای قیام امام زمان(عج) باشیم.
سيد محمد علي پور موسوي معاون سياسي اجتماعي استاندار خوزستان
سید محمد علی پور موسوی، معاون سیاسی و امنیتی استاندار خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که موتور و قدرت محرکه انقلاب اسلامی ایران، عاشورا است، اظهار داشت: امام زمان(عج) به عنوان منتقم آل محمد، از شیوه اباعبدالله حسین(ع) استفاده می کند و دنیا را دگرگون می کند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری خوزستان، به پیام های عاشورای مهدوی اشاره کرد و گفت: اصلاح و ارتقاء جامعه به سوی جامعه منتظر و رساندن انسان به مرحله رشد و خلیفه اللهی، از پیام های عاشورای مهدوی است.

پور موسوی، با بیا این که باید از همه ظرفیت های عاشورا استفاده کرد، اذعان داشت: با بهره گیری از ظرفیت های عاشورا، می توانیم جامعه را به سوی جامعه مهدوی و حسینی سوق دهیم و زمینه ساز برای قیام امام زمان(عج) باشیم.

وی در پایان، با اشاره به این که حادثه بزرگ عاشورا همواره الهام بخش و تأثیر گذار در دوره های گوناگون تاریخ اسلام بوده، تصریح کرد: در دوران پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، برگزاری مراسم های عزاداری ویژه ایام ماه محرم، همواره موجب اتحاد مردم و از بین برنده دسیسه های مستکبران در عرصه های گوناگون شده است./945/پ202/الف
ارسال نظرات